کد خبر : 1736
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

مزین‌شدن یک مدرسه به نام شهید “کیان پیرفلک”/رشد علمی کشور دلیل واهمه دشمنان انقلاب

مزین‌شدن یک مدرسه به نام شهید “کیان پیرفلک”/رشد علمی کشور دلیل واهمه دشمنان انقلاب
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان که در بین همکلاسی‌های دانش آموز شهید حادثه تروریستی ایذه "کیان پیرفلک" حضور پیدا کرده بود و گفت: مدرسه محل تحصیل این شهید دانش آموز به نام او مزین می‌شود.

به گزارش موج زاگرس،  مسعود حمیدی نژاد بین همکلاسی های دانش آموز شهید حادثه تروریستی ایذه “کیان پیرفلک” حضور پیدا کرد.

وی در جمع این دانش آموزان به نقش آنها براساس بیانیه گام دوم انقلاب در تحقق رسالت های انقلاب اسلامی، گفت:آینده سازان کشور و طلایه داران تمدن نوین اسلامی شما دانش آموزان هستید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به گرامیداشت شهید کیان پیرفلک از سوی آموزش و پرورش، ادامه داد: علاوه بر مزین شدن مدرسه محل تحصیل این شهید دانش آموز به نام او، جشنواره استانی دست سازه های دانش آموزی گرامیداشت او نیز در شهرستان ایذه برپا می‌شود.

وی گفت: رشد علمی جوانان و نوجوانان کشور مهمترین دلیل واهمه دشمنان انقلاب است و دلیل هجمه دشمنان انقلاب اسلامی، رشد علمی فزاینده کشور به دست جوانان و نوجوانان گام دومی انقلاب است‌.

وی با تاکید بر جایگاه رفیع شهیدان در پیشبرد اهداف انقلاب بیان کرد: شهادت والاترین مقامی است که یک انسان می تواند در نزد پروردگار به آن دست یابد و امروز شما در کلاس مدرسه خود از همکلاسی خود درس ایثار، مقاومت و پایمردی آموختید.

حمیدی نژاد در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای متوقف کردن روند رشد شاخص های علمی کشور افزود: مهمترین دلیل اقدامات دشمنان انقلاب در راه اندازی جنگ ترکیبی ضد انقلاب اسلامی واهمه آنها از تحقق رشد علمی کشور به دست جوانان و نوجوانان ایرانی است؛ بی شک مهمترین اقدام متقابل شما عزیزان در برابر این اتفاقات این است که بیش از پیش در تحصیل علم و دانش مصمم باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با عرض تسلیت شهادت این دانش آموز در حادثه تروریستی ایذه گفت: یاد و خاطره شهدای دانش آموز ایذه‌ای همواره در یادها باقی خواهد ماند و مسیری برای حرکت دانش آموزان گام دومی در استان خوزستان خواهد بود.

کیان پیرفلک دانش آموز ۹ ساله ایذه ای در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان در این شهر، به همراه ۶ نفر دیگر به شهادت رسید. پدر وی نیز در این حادثه مجروح شد که هم اکنون در بیمارستان گلستان اهواز بستری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.