کد خبر : 684
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰

مساله تامین آب خوزستان دغدغه مسوولان است/زائران اربعین از توقف طولانی مدت در کربلا خودداری کنند

مساله تامین آب خوزستان دغدغه مسوولان است/زائران اربعین از توقف طولانی مدت در کربلا خودداری کنند

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: راهپیمایی اربعین یک حرکت بی‌مانند و جهانی است. زایران از توقف طولانی مدت در کربلای معلا به دلیل ازدحام جمعیت خودداری کنند.

به گزارش موج زاگرس ،   حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه ‌های نماز جمعه اظهار کرد: اربعین از برترین جلوه‌های تقواست و زمانه ما شاهد اعجاز الهی در این ماه است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: شیفتگی و ارادت دیگر ادیان به امام حسین(ع) سرمایه بسیار بزرگی است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به ابعاد اربعین بیان کرد: اربعین یک حرکت جمعی به سمت امام حجت الهی است که  نسبتی وسیع با موضوع مهدویت و ماجرای نهضت جهانی اسلام و تاسیس تمدن اسلامی و توحید ناب دارد. .

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: تحقق ظهور و الفت بین مومنین از ابعاد دیگر و پیش نیازهای اصلی اربعین است و برپایی موکب ها نیز در همین راستاست.

وی با تاکید بر رفع مشکل حمل و نقل زایران اربعین و تاکید بر تامین نیاز آنها در سفر به کربلا گفت: زایران اربعین از توقف طولانی مدت در کربلای معلا که به دلیل ازدحام جمعیت مشکل ساز است، خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان برای افتتاح طرح آبرسانی غدیر گفت:طرح آبرسانی غدیر ۲۷ شهر و شهرستان خوزستان را دارای آب پایدار می‌کند که در مدت ۱۰ ماه اجرا شده  که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در طرح بلند مدت تامین آب آشامیدنی از سه منبع رودخانه‌های کارون، دز و کرخه پیش بینی شده که دغدغه مردم در مورد آب برطرف می شود.

امام جمعه اهواز ادامه داد: مساله تامین آب خوزستان دغدغه مسوولان است و مساله فاضلاب برخی شهرهای استان و دیگر مشکلات شهرها باید مورد توجه دولت باشد که برای آنها اعتبار خوبی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.