کد خبر : 2481
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

نمایشگاه لوستر و تابلوفرش دستباف در اهواز

نمایشگاه لوستر و تابلوفرش دستباف در اهواز
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی لوستر، چراغ های تزیینی، فرش و تابلو فرش دستباف دوشنبه شب در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز گشایش یافت.

به گزارش موج زاگرس،  مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۱۱۵ واحد تولیدی از ۱۲ استان خوزستان، تهران، البرز، زنجان، آذربایجان شرقی، اصفهان، قم، همدان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، خراسان رضوی و یزد مشارکت دارند.

رحیم جلیلی افزود: این نمایشگاه سوم تا هفتم بهمن ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ تا۲۲ برای بازدید عموم مردم، علاقه‌مندان و متخصصان دایر خواهد بود.

وی گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی لوستر و چراغ های تزئینی همزمان با نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف در راستای حمایت از تولید داخلی و اشتغال برپا شده است، ضمن آنکه فروش محصولات و تولیدات با تخفیف نمایشگاهی عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی اهواز اظهار داشت: مهمترین ویژگی دوازدهمین نمایشگاه تخصصی لوستر و چراغ‌های تزیینی همزمان با نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف ارائه محصولات کاملاً ایرانی و ملی بوده و تلاش ما این است که بتوانیم با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را نهادینه کنیم.

وی گفت: با توجه به سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین تلاش می شود که در نمایشگاه های بین المللی خوزستان، تولیدکنندگان داخلی کشور دعوت شوند تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان، متخصصین و بازدید کنندگان این صنعت قراردهند.

جلیلی افزود: برپایی نمایشگاه‌ها بهترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می شوند و از دیدگاه اقتصادی تأثیر بسزایی در اقتصاد و توسعه صادرات غیرنفتی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.