کد خبر : 2207
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

هیچ یک از توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی کارساز نبوده است

هیچ یک از توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی کارساز نبوده است
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی، گفت: هیچ یک از این توطئه ها کارساز نبوده است.

به گزارش موج زاگرس، سردار عبدالرضا حاجتی چهارشنبه در آیین تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در محل یادمان شهدای شرکت ملی حفاری ایران اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا در سرزمینی زندگی می کنیم که تمام ابرقدرتهای دنیا به دنبال تخریب آن هستند اما بعد از گذشت ۴۳ سال دشمن همچنان سر جای خودش بوده و جمهوری اسلامی مقتدرتر شده است.

وی با بیان اینکه ۷۲۰ شهید گمنام در استان خوزستان به خاک سپرده شده است افزود: جوانان بسیاری رفتند و شهید شدند تا یک وجب از این خاک در اختیار دشمن قرار نگیرد لذا امنیت امروز ما حاصل خون شهدا است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه دشمن از هفت سال قبل برنامه ریزی کرده تا معادلات این مملکت را به هم بریزد گفت:فرو معترض آخرین تکنولوژی دوربین های لیزری را در کوه های ایذه مخفی نمی کند و یا انواع و اقسام فشنگ های تازه درست شده را در خانه نگهداری نمی کند پس باید گفت این افراد اغتشاشگر بودند.

وی افزود: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و جوانانی است که امروز در مقابل تشکیلات پیچیده دشمن ایستادگی می کنند.

حاجتی گفت: ۵۰ کشور دنیا به گونه ای برنامه ریزی می کنند تا یک ملت را به زانو درآورند اما جوانان و مردم ما مثل همیشه ایستادگی کردند. آنهایی که وطن دوست هستند قدر این مملکت و امنیت را می دانند نه آنهایی که دلار گرفته و بر علیه این کشور تبلیغ می کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه شهدا پایه های تاریخ، عزت و شرافت این مملکت هستند گفت: اگر قرار بود جمهوری اسلامی ساقط شود ۳۰ سال قبل و یا همان سال ۵۷، که ایران هیچ چیز نداشت ساقط می شد نه امروز که آسمان در اختیار موشک های هایپر سونیک و سجیل ایران است.

وی با تشریح توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: قرار بود با یک رمز در مهر و آبان ماه امسال ایران به آتش کشیده شود. ۵۰ کشور با هم عهدنامه نوشتند که به ایران حمله کرده و آن را زمین گیر کنند اما جوانان شجاع این مملکت که تابع ولایت هستند در مقابل آنها ایستادگی کردند.

حاجتی بیان کرد: آنها قصدشان کردستان، سیستان و بلوچستان و بعد آذربایجان بود و سپس می خواستند با برهم زدن معادلات، نیروگاه بوشهر را بزنند اما سپاه با طراحی موشک هایپر سونیک که ۲۵ برابر صوت سرعت دارد، برگ برنده خود را رو کرد.

وی در پایان گفت: هر کسی که ایرانی، آزاده و وطن پرست است برای این کشور جان می دهد. دشمنان روزانه و حتی ساعتی طرح توطئه می کنند اما نیروهای سپاه و نیروی انتظامی مقتدر ایستاده اند تا به این کشور آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.