کد خبر : 362
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۵۳

برای دومین سال متوالی رخ داد؛

کسب رتبه اول استانی کمیته امداد ممبی در حوزه اشتغالزایی

کسب رتبه اول استانی کمیته امداد ممبی در حوزه اشتغالزایی
کمیته امداد ممبی در حوزه اشتغالزایی برای دومین سال رتبه برتر اشتغالزایی را کسب کرد.

به گزارش موج زاگرس؛بر اساس اعلام ستاد و کارگروه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، کمیته امداد اداره ممبی با ایجاد بیشترین میانگین عملکرد آماری در سرفصل های اشتغال در سال ۱۴۰۰ ، در میان ۱۷ اداره اجرایی امداد استان، رتبه اول را کسب کرد.

رئیس کمیته امداد اداره ممبی در این راستا در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری موج زاگرس به بیان خدمات اشتغال و آمار طرح‌های شغلی ایجادشده این نهاد برای مددجویان تحت حمایت در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

محمدعلی شجاعی بابیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد تلاش برای ایجادشغل و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از طریق ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: سال گذشته با پرداخت و اجرای بیش از ۲۱۴ طرح اشتغالزایی ،۵۷ فرصت شغلی ، جذب ۳۸ کاریابی برای بیش از ۳۰۰ نفر شغل ایجادشده است.

شجاعی خاطرنشان کرد: آموزش کسب و کار و مهارتهای شغلی، کاریابی، خودکفایی وت وانمندسازی خانواده ها،ایجاد فرصت شغلی ،راهبری و اجرای طرح از جمله سرفصل های رتبه بندی اشتعال بود که کمیته امداد اداره ممبی برای دومین سال پیاپی موفق شد رتبه اول را در میان ادارات اجرایی کمیته امداد استان کسب کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.