کد خبر : 1466
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

کسب مدال طلای جهانی رقابت های علوم و اختراعات مالزی توسط دانش‌آموز سمپاد خوزستانی

کسب مدال طلای جهانی رقابت های علوم و اختراعات مالزی توسط دانش‌آموز سمپاد خوزستانی
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب عنوان طلای جهانی رقابت های علوم و اختراعات مالزی توسط دانش‌آموز اهوازی مدرسه استعدادهای درخشان خبر داد‌.

به گزارش موج زاگرس ؛ مسعود حمیدی نژاد امروز دوشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ ضمن تایید این خبر؛ اظهار کرد: مسابقات جهانی علوم و اختراعات ۲۰۲۲ با حضور ۵۷۰ تیم دانش آموزی از ۳۲ کشور جهان در مالزی برگزار شد که‌ در پایان تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ در رشته های مختلف نانوتکنولوژی؛ فنی مهندسی؛ علوم کامپیوتر و الکترونیک مقام دوم جهان را از آن خود کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مدال طلای نانوتکنولوژی این رقابت ها به دانش آموز خوزستانی رسید؛ خاطرنشان کرد: پریا کدخدایی؛ دانش آموز مدرسه سمپاد فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز موفق به کسب گردن آویز طلای این رقابت ها در رشته نانوتکنولوژی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: کسب عناوین مهم علمی در سطح ملی و جهانی نشان از ظرفیت بالای علمی دانش آموزان خوزستانی دارد و این امر می بایست با برنامه ریزی هر چه بهتر به سایر دانش آموزان استان تسری پیدا کند و تبدیل به یک نهضت علمی در سطح مدارس استان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.