کد خبر : 1777
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

کشف ۸۲ قبضه سلاح توسط پلیس خوزستان

کشف ۸۲ قبضه سلاح توسط پلیس خوزستان
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 82 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز خبر داد.

به گزارش موج زاگرس،  سردار سیدمحمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار در اهواز با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان به مدت ۴ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۵۸ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: از دستاوردهای این طرح کشف ۸۲ قبضه انواع سلاح جنگی، شکاری و یک هزار و ۲۹۶ عدد انواع فشنگ کشف شد.

صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.