کد خبر : 2210
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:

۱۶۰واحد نیمه راکد استان خوزستان فعال شد

۱۶۰واحد نیمه راکد استان خوزستان فعال شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ۱۶۰ واحد نیمه راکد تولیدی استان خوزستان از ابتدای امسال تاکنون با حمایت‌های دولت فعال و برای پنج هزار نفر اشتغالزایی شد.

به گزارش موج زاگرس،  رضا فتوحی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران دزفول با اشاره به برگزاری نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این شهرستان افوزد: امید است بتوانیم شهرک‌های صنعتی استان را با ظرفیت بالا فعال کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرک‌های صنعتی شهرستان دزفول با بیش از ۹۰ درصد ظرفیت فعال هستند که جای خرسندی است زیرا این شهرستان نقش مهمی در تولید و اشتغال استان خوزستان ایفا می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهارکرد: یکی از کارگروه‌هایی که باعث رونق و توسعه تولید و ایجاد اشتغال در استان‌ها شده کارگروه ستاد تسهیل است؛ در این نشست پس از بررسی مشکلات، وظایف هر کدام از دستگاه‌ها، بانک‌های عامل، متقاضیان و تمام نهادهای مرتبط مشخص می‌شود تا بتوانیم واحدهای مشکل دار را به چرخه تولید بازگردانیم.

فرماندار ویژه دزفول نیز گفت: بعضی شرکت‌ها در حوزه تسهیلات و برخی در حوزه مسایل زیرساختی مشکل داشتند که با حضور مدیرکل صمت، شهرک‌های صنعتی و معاونت‌های محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی مشکلات مطرح و بررسی شدند.

علی فرهمندپور افزود: تسهیلات برخی واحدها در حال نهایی شدن است و تسهیلات برخی واحدهای دیگر به علت نداشتن ضمانت مالی با مشکل مواجه شده که مسوولان استانی برای حل مشکلات قول مساعد دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.