کد خبر : 2464
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

۵۲ هزار دانش آموز خوزستانی به اردو‌های راهیان نور اعزام خواهند شد

۵۲ هزار دانش آموز خوزستانی به اردو‌های راهیان نور اعزام خواهند شد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی غرب اهواز از اعزام ۵۲ هزار دانش آموز خوزستانی به اردو‌های راهیان نور تا پایان سال خبر داد.

به گزارش موج زاگرس،  آیین افتتاحیه اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزان غرب اهواز، امروز، یکشنبه، دوم بهمن در دبیرستان شاهد میثاق اهواز برگزار شد.

مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه این آیین با بیان اینکه این دانش‌آموزان پاسداران آینده این انقلاب هستند، گفت: پاسداری یک شغل نیست، بلکه یک تفکر و اندیشه است. این حرکت در پاسداشت شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه این تفکر در نظام جمهوری اسلامی، جاری و ساری است، افزود: ما میزبان راهیان نور از سراسر ایران اسلامی هستیم. امسال کار ویژه‌ای برای استعدادهای درخشان انجام می‌شود و ۱۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استعداد درخشان کشور به صورت ویژه از ۲۳ تا ۱۵ بهمن به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

حمیدی‌نژاد گفت: در مجموع در چهار ناحیه اهواز با هماهنگی دو ناحیه امام حسین(ع) و امام علی(ع)، ۲۰ هزار دانش‌آموز عازم اردوهای راهیان نور می‌شوند و در دیگر شهرستان  ها ۳۲ هزار نفر و در جمع در کل استان ۵۲ هزار دانش آموز راهی کاروان های راهیان نور خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: در این برنامه، اردوهای راهیان پیشرفت نیز در حال انجام است و تلاش می‌شود این اردوها آموزش همه‌جانبه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.