کد خبر : 2475
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

۷۷ واحد صنعتی خوزستان در تملک بانک‌ها

۷۷ واحد صنعتی خوزستان در تملک بانک‌ها
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۷۷ واحد تولیدی در خوزستان توسط بانک‌ها تملک شده‌اند که تلاش خواهیم کرد این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم.

به گزارش موج زاگرس،   حمیدرضا فلاح رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال ۱۰۶ پروانه بهره‌برداری صادر شده است. این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری حدود ۴ هزار میلیارد تومان برای ۴ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی خواهند کرد. همچنین در حوزه معادن ۱۲ پروانه اکتشاف، ۸ فقره گواهی کشف و ۹ فقره پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه تمرکز ما بر راه‌اندازی واحدهای راکد و افزایش ظرفیت تولید این واحدها است، گفت: ۴۰۰ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان وجود دارد که تعدادی از این واحدها قابلیت راه‌اندازی مجدد ندارد اما حدود ۱۸۰ واحد امکان بازگشت به تولید دارند.

فلاح با اشاره به بازگشت به تولید ۶۲ واحد راکد از ابتدای امسال تاکنون عنوان کرد: ۷۷ واحد توسط بانک‌ها تملک شده‌اند که ۱۱ واحد فعال و ۶۶ واحد غیرفعال هستند. در این زمینه تلاش خواهیم کرد واحدهایی را که در تملک بانک‌ها هستند به چرخه تولید بازگردانیم.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.