کد خبر : 1225
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد:

آغاز اجرای مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در خوزستان

آغاز اجرای مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز اجرای مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خبر داد‌.

به گزارش موج زاگرس،  مسعود حمیدی نژاد امروز یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ در گفتگو با روابط عمومی و ضمن تشریح برنامه عملی فاز دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در استان خوزستان؛ اظهار کرد: مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در قالب تدوین برنامه عملیاتی در ۷ محور توسط مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان دنبال می شود.

وی در ادامه با اشاره به محورهای هفت گانه برنامه عملیاتی طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی؛ خاطرنشان کرد: توانمند سازی نیروی انسانی شامل مدیران، معاونین و دبیران؛ فعالیت ها و برنامه های انگیزه بخشی ویژه دانش آموزان و معلمان؛ فعالیت ها و برنامه های ویژه تقویت رابطه اولیا با مدرسه و جلب مشارکت آن ها؛ تقویت نقش ارکان و شوراهای مدرسه؛ ارتقای نقش گروه های آموزشی و پژوهش سراهای دانش آموزی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی؛ تقویت بنیه علمی دانش آموزان به ویژه در دروس هدف و سنجش و ارزشیابی از جمله محورهای هفت گانه مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در سطح استان خوزستان است‌.

حمیدی نژاد در پایان با اشاره به مهمترین هدف اجرای این طرح؛ یادآور شد: رشد شاخص‌های آموزشی و تربیتی و ارتقای کیفیت و عدالت آموزشی در سطح مدارس مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

گفتنی است طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی که یکی از طرح های ابتکاری مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان در راستای کیفیت بخشی در حوزه های مختلف آموزشی و تربیتی است از نیمه دوم شهریور ماه در سطح مناطق و نواحی استان کلید خورده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.