کد خبر : 2562
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

آغاز طرح ضربتی مقابله با سرقت با رمز یا رسول الله در اهواز

آغاز طرح ضربتی مقابله با سرقت با رمز یا رسول الله در اهواز
فرمانده انتظامی استان خوزستان در حاشیه طرح عملیاتی مقابله با سرقت گفت: شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه ای در دستور کار پلیس خوزستان قرار دارد.

به گزارش موج زاگرس،  سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در بیان جزئیات طرح “عملیاتی مقابله با سرقت “اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی پلیس، پاسخگویی به موقع و بهنگام به مطالبات مردمی است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان خوزستان با استعانت از خداوند متعال و در اجرای تدابیر سردار فرماندهی محترم فراجا طرح تشدید مقابله با سرقت را در سطح کلانشهر اهواز با رمز یا رسول‌الله و با استفاده از توان واحد های عملیاتی و با محوریت پلیس آگاهی از امروز آغاز کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ان شاالله ما تلاش خواهیم کرد که با شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه ای بتوانیم یک امنیت و آرامش خوبی را در سطح استان خوزستان و خاصه در کلانشهر اهواز رقم بزنیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که امنیت مردم خوب و عزیز ما خط قرمز پلیس محسوب می شود لذا پلیس در این طرح با مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که به هر صورت بخواهند به امنیت و آرامش مردم خدشه وارد کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.