کد خبر : 5732
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:

آموزش و پرورش خوزستان در آموزش هوش مصنوعی در کشور پیشتاز است

آموزش و پرورش خوزستان در آموزش هوش مصنوعی در کشور پیشتاز است
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بنابر اظهار وزارت آموزش و پرورش، آموزش و پرورش خوزستان در هوش مصنوعی در کشور پیشتاز است ، ادامه داد: افق دید نسبت به آینده باید گسترش یابد چرا که نقش فناوری در آموزش بسیار مهم است و آینده علم با فناوری به هم آمیخته شده است.

به گزارش موج زاگرس  ، مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در گردهمایی معاونین آموزش متوسطه استان و کارشناسان متوسطه مناطق و نواحی که با حضور یزدانی مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به ضرورت فعالیت های فناورانه در مدارس ، گفت : بیش از ۵۰۰ هزار نفر دوره در دوره‌های آموزش کدنویسی و برنامه‌ریزی در استان خوزستان شرکت داشتند.

وی با اشاره به فعالیت های آموزش و پرورش خوزستان در هوش مصنوعی ، گفت  :  بیش از یکسال است آموزش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و کدنویسی و برنامه نویسی در آموزش و پرورش خوزستان آغاز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بنابر اظهار وزارت آموزش و پرورش،  آموزش و پرورش خوزستان در هوش مصنوعی در کشور پیشتاز است ، ادامه داد:  افق دید نسبت به آینده باید گسترش یابد  چرا که نقش فناوری در آموزش بسیار مهم است و آینده علم با فناوری به هم آمیخته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.