کد خبر : 6363
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

آیین تجلیل از روسای ادوار آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز/ اتحاد تفکرات نسل های متفاوت با اندیشه جوان انقلابی+تصاویر

به گزارش موج زاگرس،    با حضور دکتر عبدالله حبیبی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، و دکتر روح الله دانشی سرپرست ناحیه ۳ اهواز،  در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان ناحیه ۳ اهواز از رؤسای پیشین این مدیریت تجلیل بعمل آمد.
روح الله دانشی در این جلسه اظهار کرد: استفاده از تجربیات مدیران پیشین برای جوانان فرهنگی در تمامی رشته های تحصیلی و مدیریتی و انتقال آن به دانش آموزان جزو برنامه نظام تعلیم و تربیت است.
دانشی با قدردانی از تلاش صادقانه فرهنگیان به خصوص پیشکسوتان این عرصه ادامه داد : یکی از مهمترین رسالت های دست اندرکاران آموزش و پرورش این است که از همه ظرفیت های فرهنگیان پیشکسوت برای خدمت به نسل جوان استفاده کنند.
در ادامه ، سرهنگ جمالی رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان نیز ضمن تبریک هفته معلم به برگزاری این همایش و اهمیت تکریم فرهنگیان پیشکسوت در مناطق و نواحی اشاره کرد و گفت: مخاطب این جلسه ی مهم باید بداند ما همه سر کلاس های درس در حضور اساتید و معلمانمان تلمذ و کسب دانش کرده ایم. 
وی گفت:اکنون که این بزرگواران به دوران بازنشستگی رسیده اند به معنای کم رنگ شدن حضور اجتماعی شان نیست ، بلکه باید از لحظه به لحظه تجربیات این عزیزان بهره ببریم.

دست به دست هم دهیم و برای موفقیت آموزش و پرورش کمک کنیم

حسین بهمئی رئیس سابق آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در این جلسه با بیان اینکه، خدارشاکر و مفتخریم که سرنوشت ما به عنوان یک معلم رقم خورد،و ضمن تقدیر تشکر از آقای دانشی بابت برگزاری این جلسه، گفت: همه ما دست به دست هم دهیم و کمک‌کار دکتر دانشی برای موفقیت آموزش و پرورش باشیم.
در ادامه ، چند تن از رؤسای پیشین آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در سخنانی ، ضمن گرامیداشت این هفته و قدردانی از برگزاری این مراسم ، مطالبی را در خصوص مقام و منزلت معلم بیان کردند.با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به یادبود ، از پیشکسوتان و همکاران تجلیل بعمل آمد‌.

تجلیل و اهدای تمثال رهبر و شهید سلیمانی به سرپرست آموزش و پرورش خوزستان

همچنین در این آیین با اهدای تمثال رهبر و شهید سلیمانی از دکتر حبیبی سرپرست آموزش و پرورش استان خوزستان تجلیل و تقدیر شد.
گفتنی است روسای ادوار ناحیه ۳ اهواز،  اقدام برگزاری این آیین را قابل تمجید و تحسین عنوان و خاطرنشان کردند:  دکتر روح الله دانشی جوان پرتلاش ومتفکر و باسوادی هستند و برای ایشان آرزوی موفقیت بیش از پیش می کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.