کد خبر : 718
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

اجرای طرح جامع جهش کیفیت آموزش در خوزستان/کیفیت بخشی در حوزه آموزش مهمترین راهبرد پیش روی آموزش و پرورش است

اجرای طرح جامع جهش کیفیت آموزش در خوزستان/کیفیت بخشی در حوزه آموزش مهمترین راهبرد پیش روی آموزش و پرورش است
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به جزئیات و هدف اجرای طرح جهش کیفیت آموزش استان از رونمایی از این طرح با هدف ارتقای کیفیت آموزش و رشد شاخص‌های آموزشی و تربیتی در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش موج زاگرس ،  مسعود حمیدی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح بومی جهش کیفیت آموزش، اظهار کرد: مهمترین اولویت آموزش و پرورش خوزستان ارتقای شاخص های کیفی آموزش است بر این اساس طرح جهش با هدف ارتقای کیفیت آموزش و رشد شاخص‌های آموزشی و تربیتی در استان خوزستان رونمایی شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول طرح تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت، افزود: علاوه بر تشریح اهداف و چگونگی اجرای مراحل مختلف طرح با حضور کارشناسان مقاطع ابتدایی و دوره‌های اول و دوم متوسطه، وضعیت آموزشی منطقه مدرسه به مدرسه و درس به درس مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پس از دریافت علل افت تحصیلی مدارس و راهکارهای بومی ارائه شده توسط مدیران، با حضور سرگروه‌های آموزشی، صاحب‌نظران و فرهیختگان، چالش‌ها و راهکارها در یک کمیته تخصصی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند. این کار با هدف افزایش کیفیت آموزشی انجام می‌شود. مرحله اول این طرح از شهریورماه با هدف آشنایی مدیران، سرگروه‌های آموزشی، صاحب‌نظران و فرهیختگان در تمامی مقاطع تحصیلی استان خوزستان آغاز شد.

حمیدی‌نژاد با اشاره به بومی بودن این طرح، ادامه داد: توانمندسازی نیروی انسانی، برقراری عدالت آموزشی، افزایش کیفیت آموزشی و مسائل تربیتی در مدارس از اهداف اجرای طرح جهش  است.

وی یادآور شد: مرحله دوم طرح نیز از اوایل مهرماه آغاز می‌شود و تا ۲۰مهرماه ادامه خواهد داشت. در این طرح برنامه پیشنهادی مناطق برای پیشگیری از افت تحصیلی و ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی تدوین و در طول سال تحصیلی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.