کد خبر : 5397
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۳۶

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان :

اجرای طرح حمایت از مدارس دولتی/بهره‌برداری از ۲ فضای آموزشی/آغاز فعالیت پایگاه بسیج دانش آموزی در ۶۰ مدرسه غیر دولتی خوزستان+تصاویر

اجرای طرح حمایت از مدارس دولتی/بهره‌برداری از ۲ فضای آموزشی/آغاز فعالیت پایگاه بسیج دانش آموزی در ۶۰ مدرسه غیر دولتی خوزستان+تصاویر
مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان سه‌شنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در آیین چفیه‌های بهشتی که در دبیرستان غیر دولتی اسوه ناحیه ۲ اهواز برگزار شد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه گفت: بسیج دانش آموزی سرآغاز نگاه گام دومی در نسل آینده است.

به گزارش موج زاگرس،  مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در گردهمایی مدیران مدارس ناحیه ۱ اهواز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از مدارس دولتی گفت: آموزش و پرورش خوزستان در راستای عمل به منویات رهبر انقلاب ،طرح حمد ، ویژه حمایت از مدارس دولتی را اجرا کرد

اجرای طرح حمایت از مدارس دولتی در خوزستان


وی با عنوان اینکه حمایت و ارتقاء شاخص های آموزش و پرورش ، یکی از اهداف این طرح است گفت :  ۶۱ مدرسه در طرح حمد “حمایت از مدارس دولتی” تحت پوشش قرار گرفتند که اجرای این طرح نتایج بسیار خوبی به دنبال داشت .

حمیدی نژادبا اشاره به رشد شاخص‌ها در پذیرفته شدن دانش آموزان در کنکور سراسری در دانشگاه‌های مهم کشور گفت: نتایج اقدامات کارشناسان در طرح‌های جهش و حمد موجب شکوفا شدن استعداد دانش‌آموزان در سطوح مختلف گردید .


با حضور معاون وزیر آمورش و پرورش صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۲ فضای آموزشی در کلانشهر اهواز

۲ فضای آموزشی که با مشارکت موسسه خیریه شهدای شمخانی در اهواز ساخته شده بودند امروز شنبه با حضور خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی،  توسعه و تجهیز مدارس، حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ، یوسفی نماینده مردم اهواز ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ، سعیدی پور مدیرکل نوسازی،  توسعه و تجهیز مدارس استان به  بهره برداری رسیدند .

دبیرستان شهدای شمخانی ۳ در مساحت یکهزار و ۷۰۰ مترمربع و با تامین اعتبار۱۲۰ میلیارد ریال در منطقه کوی علوی و مدرسه ۶ کلاسه کوی معین زاده با عنون شهدای شمخانی ۴ به مساحت یکهزار و ۷۵۳ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال افتتاح شدند.


مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در آیین چفیه‌های بهشتی؛

آغاز فعالیت پایگاه بسیج دانش آموزی در ۶۰ مدرسه غیر دولتی خوزستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان صبح امروز سه‌شنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در آیین چفیه‌های بهشتی که در دبیرستان غیر دولتی اسوه ناحیه ۲ اهواز برگزار شد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه گفت: بسیج دانش آموزی سرآغاز نگاه گام دومی در نسل آینده است.

با اشاره به اینکه طرح چفیه‌های بهشتی در راستای توسعه بسیج دانش آموزی در سراسر کشور صورت می‌گیرد، افزود: از امروز فعالیت پایگاه بسیج دانش‌آموزی در بیش از ۶۰ مدرسه غیردولتی در استان خوزستان آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه استان خوزستان مهد دلاوری‌ها ، شهادت و پایمردی است ادامه داد : بیش از ۲ هزار و ۸۴۰ دانش آموز شهید از استان خوزستان بوده اند که این تعداد نشان دهنده تفکر انقلابی و ولایی دانش آموزان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.