کد خبر : 2350
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰:۴۲

اجرای طرح رعد در خوزستان /دستگیری ۱۱۶ سارق و ۱۴۵ محکوم متواری

اجرای طرح رعد در خوزستان /دستگیری ۱۱۶ سارق و ۱۴۵ محکوم متواری
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از اجرای طرح 3 روزه رعد در خوزستان خبر داد و گفت: افزایش سطح امنیت و مقابله با برخی بزه ها مهمترین اهداف اجرای طرح رعد در این استان است.

به گزارش موج زاگرس ، سرهنگ حجت‌اله سفیدپوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار  در اهواز در خصوص طرح رعد بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در اولین روز اجرای این طرح ۱۱۶ سارق و ۱۴۵ نفر محکوم متواری و تحت تعقیب دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۴ خودرو و موتورسیکلت سرقتی، و توقیف ۲۶۵ خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش، عنوان داشت: در این طرح ۱۵۲ فقره انواع سرقت، ۷ فقره پرونده تیراندازی، ۸ قبضه سلاح جنگی، ۴۷ فشنگ جنگی، ۵ تیغه خشاب کلاش و کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد ۱۵ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۵۲ معتاد متجاهر جمع آوری و ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، بیان داشت: در این مرحله ۱۰ نفر عامل تیر اندازی و ۵ نفر از دارندگان سلاح ومهمات دستگیر شدند.

سرهنگ سفیدپوست با بیان اینکه در اجرای این طرح مقدار ۱۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، خاطر نشان کرد : در این رابطه برای متهمان پرونده تشکیل و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.