کد خبر : 5122
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

استمرار هوای شرجی در خوزستان

استمرار هوای شرجی در خوزستان
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: افزایش رطوبت و شرجی در مناطق شرقی و جنوب شرقی استان همچنان تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش موج زاگرس، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش رطوبت و شرجی در مناطق شرقی و جنوب شرقی استان همچنان تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: جریانات جنوبی همچنان تا اواسط روز پنج‌شنبه هفته جاری سبب افزایش رطوبت، شرجی و مه رقیق در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال غرب استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا فردا به علت بالا بودن نسبی ضرایب ناپایداری و انباشت رطوبت، شاهد افزایش ابر، احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در ساعات بعد از ظهر در مناطق شرقی ، شمالی و ارتفاعات استان خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شمال خلیج فارس را تا اواسط وقت امروز مواج پیش بینی کرد.

سبزه‌زاری با اشاره به گرمترین و خنکترین نقطه خوزستان در شبانه روز گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت آبادان با ۴۳.۷ درجه سانتی‌گراد و ایذه با ۱۷.۸ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شدند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حداکثر دمای هوای اهواز به ۴۲.۹ وحداقل به ۲۴.۹ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

پایان پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.