کد خبر : 3033
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۳

اعزام ۳۰۰ فرهنگی بسیجی به اردوهای راهیان پیشرفت در استان خوزستان+تصاویر

اعزام ۳۰۰ فرهنگی بسیجی به اردوهای راهیان پیشرفت در استان خوزستان+تصاویر
در باز زمانی ۱۵ فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه در قالب گروه های مختلف بالغ بر ۳۰۰ فرهنگی در استان به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام شدند.

به گزارش موج زاگرس،  جمالی امروز دوشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۲ در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد: یکی از برنامه های مجموعه بسیج فرهنگیان استان خوزستان بسترسازی برای بازدید فرهنگیان استان از دستاوردهای انقلاب در حوزه صنعتی و تولیدی است و بر این اساس در ۳ ماهه اول سال جاری گروه های متعدد فرهنگیان بسیجی به این اردوها اعزام شدند.

 

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در تحقق نهضت فرهنگی؛ خاطرنشان کرد: آشنا ساختن فرهنگیان استان با دستاوردهای انقلاب؛ آگاه سازی جامعه از طریق معلمان به عنوان سفیران فرهنگی گفتمان بسیجی و بسترسازی برای تحقق جهاد تبیین از جمله مهمترین اهداف برگزاری اردوهایی در این سطح است.

 

جمالی در پایان گفت: امروز گفتمان بسیج به یک گفتمان غالب در جامعه مبدل شده است و تفکر بسیجی به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای تحقق ایران قوی می بایست به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار متولیان استان قرار گیرد. بر این اساس در باز زمانی ۱۵ فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه در قالب گروه های مختلف بالغ بر ۳۰۰ فرهنگی در استان به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام شدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.