کد خبر : 4542
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان:

افتتاح هزار پروژه عمرانی در روستاهای خوزستان

افتتاح هزار پروژه عمرانی در روستاهای خوزستان
افتتاح هزار پروژه عمرانی در روستاهای خوزستانمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: بیش از یک‌هزار پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در خوزستان افتتاح می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: استان خوزستان با رویکرد دولت مردمی تبدیل به کارگاه عظیم عمرانی شده است که در شهرهای مختلف و روستاها شاهد افتتاح بیش از ۱۰۰۰ پروژه عمرانی از جمله در حوزه برق، آب و گازرسانی به دورترین روستاهای استان می‌باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح بیش از ۱۰۰۰ پروژه می‌باشیم که نشان نگاه عدالت‌محور دولت سیزدهم به روستاها است و در تلاش هستیم تا پایان دولت روستاهای در سطح استان از نعمت برق، آب و گاز پایدار برخوردار باشند.

خانچی در ادامه به پروژه‌های راه‌سازی اشاره کرد و افزود: ۲۶ کیلومتر راه بین شهری همچنین ۱۶۰ کیلومتر راه‌های مواصلاتی روستایی افتتاح خواهد شد، همچنین ۴۴۳ کلیومتر از راه‌های استان بهسازی و روکشی گردیده است.

وی با اشاره به دو خطه کردن راه آهن اندیمشک_ اهواز ادامه داد: بیش از ۷۰ کیلومتر از ایستگاه شوش به بامدژ در سفر دوم ریاست محترم جمهوری با حضور رئیس جمهور محترم افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است که ۴۰ کیلومتر باقیمانده از بامدژ به اهواز در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان توسعه سرانه آموزشی در سطح استان را برشمرد و در همین ارتباط عنوان کرد: در دهه فجر ۱۴۰۱ استان خوزستان رتبه اول افتتاح مدرسه در کشور را به خود اختصاص داده که در هفته دولت نیز شاهد افتتاح ۳۴ مدرسه شامل ۱۱۶ کلاس خواهیم بود.

خانچی مسکن را دغدغه مهم هم‌استانی‌ها دانست و بیان کرد: در هفته دولت شاهد بهره‌برداری بیش از ۱۲۰۰ مسکن در قالب مسکن محرومین و مسکن مهر خواهیم بود‌.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.