کد خبر : 1300
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

افزایش تماس‌های مزاحمی با سامانه ۱۱۵ اورژانس

افزایش تماس‌های مزاحمی با سامانه ۱۱۵ اورژانس
مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ۶ ماهه امسال ۱۹۲ هزار و ۷۰ تماس با اورژانس برقرار شده که ۲۳ هزار و ۲۱۷ مورد از این تماس‌ها مزاحمت بوده است.

به گزارش موج زاگرس،  عارف شرهانی سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به میزان زیاد تماس‌های مزاحمی با سامانه ۱۱۵ اورژانس اظهار کرد: در ۶ ماهه امسال میزان تماس‌ها با ۱۱۵، نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵  درصد افزایش یافته و به همین میزان تماس‌های مزاحم نیز افزایشی بوده است.

وی افزود: در ۶ ماهه امسال ۱۹۲ هزار و ۷۰ تماس با اورژانس برقرار شده که ۲۳ هزار و ۲۱۷ مورد از این تماس‌ها مزاحمت بوده است.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: راهکار اولیه‌ای که در این خصوص باید در نظر گرفته شود، فرهنگ‌سازی است بنابراین باید در مورد تبعات مزاحمت تلفنی با اورژانس و مشکلاتی که برای افراد نیازمند به فوریت‌های پزشکی ایجاد می‌کند اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: باید توجه شود که پشت خط نگه داشتن افرادی که نیازمند فوریت‌های پزشکی هستند موجب به خطر انداختن جان بیماران می‌شود.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.