کد خبر : 2416
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

استاندار خوزستان در جمع مدیران بندر و کشتیرانی ، گمرک و استاندارد:

اهداف صادراتی مهم داشته باشید

اهداف صادراتی مهم داشته باشید
استاندار خوزستان گفت: اگر میخواهیم اشتغال، مسائل اجتماعی و اقتصادی استان حل بشود حتما باید هدف های صادراتی مهم داشته باشیم . بازار عراق کویت قطر، عمان و بعضی از کشورهای آفریقایی و کشور روسیه میتواند از جمله اهداف صادراتی ما باشید.

به گزارش موج زاگرس،  جمعی از مدیران بنادر و دریانوردی ، گمرک و سازمان استاندارد استان روز سه شنبه با علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان دیدار نموده و به ارائه گزارش و برنامه ها در حوزه مسئولیت خود پرداختند.

 

استاندار خوزستان در این نشست گفت: صنعت دریانوردی از شاخص های اقتدار هر کشور محسوب میشود و با توجه به اهمیت آن بایست این صنعت را گسترش و توسعه داده و موانع آن را کاهش دهیم.

 

وی افزود: متاسفانه با وجود ظرفیت بالای استان در بخش های مختلف حوزه دریانوردی از جمله نیروی دریایی، بنادر و کشتیرانی، گمرک ها و کشتی های خصوصی در این زمینه کم کاری شده است و برای جبران بخشی از این کاستی ها میتوان همایش های تخصصی با محوریت دریا در استان برنامه ریزی و برگزار نمود.

 

محراب اظهار داشت: اگر میخواهیم اشتغال، مسائل اجتماعی و اقتصادی استان حل بشود حتما باید هدف های صادراتی مهم داشته باشیم . بازار عراق کویت قطر، عمان و بعضی از کشورهای آفریقایی و کشور روسیه میتواند از جمله اهداف صادراتی ما باشند.

 

استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین ترخیص کالا چه در مبادی ورودی و چه در مبادی خروجی را باید تسهیل کنید؛ حتی برای بعضی از صنایع میتوانید خط ویژه درست کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.