کد خبر : 1749
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا:

اهدای ۵۰جهیزیه به زوجهای شادگانی/حمایت سپاه از کشت و تولید خرما در خوزستان

اهدای ۵۰جهیزیه به زوجهای شادگانی/حمایت سپاه از کشت و تولید خرما در خوزستان
در راستای حمایت از زوجهای جوان کم برخوردار،50 سری جهیزیه در شهرستان شادگان توزیع شد.

به گزارش موج زاگرس؛ به مناسبت هفته بسیج ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌برخوردار شهرستان شادگان اهدا شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا، در آیین اهدای این جهیزیه‌ها تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل ۱۰ قلم کالا از جمله یخچال، فرش، اجاق گاز، جارو برقی، پنکه، لوزام آشپزخانه و ماشین لباسشویی است.

سردار پاسدار احمد خادم سیدالشهداء ادامه داد: نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

وی افزود: این میزان جهیزیه با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار در چند مرحله امسال اهدا شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به تولید خرما در شادگان خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر نهر در جنوب غرب خوزستان از ابتدای سال لایروبی شد تا کیفیت، کمیت تولید خرما در این منطقه افزایش یابد.

سردار سیدالشهداء با اشاره به تولید ۲ هزار و ۲۵۶ تن خرما در سال جاری در خوزستان افزود: بیش از ۵۰۰ هکتار از نخلستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان نیز توسط قرارگاه کربلا تسطیح شده تا کشاورزان برای کاشت نخل و دیگر تولیدات مشکلات کمتری احساس کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در پایان گفت: همچنین سپاه در انتقال تولیدات خرمای منطقه برای عرضه و فروش در نمایشگاه‌های مختلف از جمله تهران مشارکت داشت که این امر در فروش محصولات بسیار تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.