کد خبر : 3668
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در همایش تجلیل از برگزیدگان استانی جشنواره(نوجوان خوارزمی)عنوان کرد:

ایستادگی و تاکیدات مقام معظم رهبری بر نخبه‌پروری و مهارت‌آموزی/خوزستان پایه‌گذار برخی محورهای جشنواره‌ی خوارزمی/لزوم همکاری مسئولان استان خوزستان در شکوفاشدن استعدادهای دانش‌آموزان/توجه ویژه به بحث تقویت خودباوری دانش‌آموزان/جشنواره خوارزمی گامی قوی و استوار در جهت تحقق مطالبه‌‌ی ویژه‌ی رهبری از آموزش و پرورش

ایستادگی و تاکیدات مقام معظم رهبری بر نخبه‌پروری و مهارت‌آموزی/خوزستان پایه‌گذار برخی محورهای جشنواره‌ی خوارزمی/لزوم همکاری مسئولان استان خوزستان در شکوفاشدن استعدادهای دانش‌آموزان/توجه ویژه به بحث تقویت خودباوری دانش‌آموزان/جشنواره خوارزمی گامی قوی و استوار در جهت تحقق مطالبه‌‌ی ویژه‌ی رهبری از آموزش و پرورش
حمیدی نژاد اضافه کرد: امروز جشنواره خوارزمی راه اندازی شد و ما شاهد توانمندشدن دانش اموزان بوده و در 13 محور فعالیت عملی داشته و به رقابت می‌پردازند و در برخی محورها استان خوزستان پایه گذار بود که به این تلاش بچه ها افتخار می‌کنیم.

به گزارش موج زاگرس، امروز یک شنبه۱۸ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خورستان از برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان خوارزمی تجلیل شدـ

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در همایش تجلیل از برگزیدگان استانی جشنواره(نوجوان خوارزمی) اظهار کرد: اگر مقاومت و ایستادگی مقام معظم رهبری نبود، برخی ها می‌گفتند توجه به مدارس استعدادهای درخشان وبچه های  نخبه، و نخبه پروری ضرورت ندارد.

وی با اشاره به اینکه، بحث ماندگاری علم در بین دانش آموزان اهمیت زیادی دارد، افزود: در سالهای گذشته اغلب دانش آموزان و فرزندان ما بعد از پایان دیپلم، خبری از آنها نبوده، و دانش آموزان ما در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش فقط با تخته وایت برد کار می کردند و بصورت عملی کاری انجام نمیدادند و ابزار کار علمی را نداشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به ارزش برگزاری مسابقات و جشنواره ها اشاره  و بیان کرد: ضرورت پیدا می‌شود کارها و برنامه هایی صورت پذیرد و مسابقاتی برگزار شود تا ذهن،فکر و عمل دانش آموزان به سمت خلاقیت، نوآوری و ابتکار و حتی بحث و گفتگو و مناظره سوق داده شود.

حمیدی نژاد اضافه کرد: بر همین اساس جشنواره خوارزمی راه اندازی شد و امروز شاهد توانمندشدن دانش آموزان بوده و در ۱۳ محور فعالیت عملی داشته و به رقابت می‌پردازند و در برخی محورها؛ استان خوزستان پایه گذار بود که به این تلاش بچه ها افتخار می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: فرزندان و دانش آموزان این استان سرشار از استعداد و نخبه هستند که باید به آنها توجه شود.

حمیدی نژاد با بیان اینکه، شرکت یکصد هزار نفر از استان در جشنواره نوجوان خوارزمی یک تحول ویژه است، ابراز امیدواری کرد: همکاری مسئولان استان خوزستان بویژه استانداری و شورای شهر و … به شکوفا شدن این استعدادهای می توانند کمک زیادی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان  ادامه داد: معاون متوسطه آموزش و پرورش این استان تلاش کند در بحث خودباوری دانش آموزان کارکند که بچه ها باور کنند طرح و ابتکارات شان در سطح ملی می تواند بدرخشد.

حمیدی نژاد به بحث جشنواره (الف تا) اشاره و بیان کرد: برای اولین بار در سطح ملی در حال اجرا است و در این طرح نوآوری و خلاقیت ها ارائه می شوند، که بیش از یک میلیون طرح ارائه شد،۲۵۰ طرح برگزیده دارد  و۱۰ طرح و ایده آن متعلق به استان خوزستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، این همه استعداد و توانمندی در استان، را برای خوزستان افتخار عنوان و خاطرنشان کرد: طرح و جشنواره ها و بویژه جشنواره خوارزمی تلاشی است تا ما را به سمت تقویت مهارت ها و مهارت آموزی سوق دهد و این چیزی است که مقام معظم رهبری از جامعه‌ی آموزش و پرورش بصورت ویژه‌تر خواسته است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز خبر داد:

راه یابی ۳ دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز به مرحله کشوری «جشنواره نوجوان خوارزمی»/تجلیل از ۶۷ برگزیده آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی استان خوزستان

حسین بهمئی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز با بیان اینکه، از ۶۷ برگزیده آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی استان خوزستان تجلیل شد، افزود: ۳ نفر از دانش آموزان ناحیه سه اهواز با کسب مقام اول جشنواره نوجوان خوارزمی، به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

بهمئی تصریح کرد: از ۶۷ نفر ناحیه سه اهواز که برگزیده منطقه ای بوده و به مرحله استانی راه پیدا کرده،۶ نفر مقام برتر اول تا سوم استانی کسب کردند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز خاطرنشان کرد: ۳ نفر در این جشنواره در محور(ریاضی و فرهنگ و هنر) مقام اول استانی را کسب و به مرحله کشوری راه پیدا کردند، یک نفر در محور دست سازه رتبه دوم استانی و دو نفر رتبه سوم استانی در محور ریاضی را توانستند به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.