کد خبر : 4916
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

در راستای پروژه مهر و ستاد ثبت نام صورت گرفت

بازدید تیم نظارتی آموزش و پرورش شهرستان کارون از مدارس«هویزه»+تصاویر

بازدید تیم نظارتی آموزش و پرورش شهرستان کارون از مدارس«هویزه»+تصاویر
خلیل حزبه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هویزه ضمن اعلام رضایت از عملکرد و فعالیت های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در راستای پروژه مهر و ستاد ثبت نام برای همه عزیزان سربلندی و دعای خیر از خداوند منان خواستار شدند

به گزارش موج زاگرس، یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون و هیئت همراه از چندین آموزشگاه در راستای روند پروژه مهر و ستاد ثبت نام بازدید بعمل آمد.

علی سلمانی پور کوتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هویزه در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان کارون و هیئت همراه با بیان اینکه پروژه مهر، فرصتی برای شناسایی، پایش و پیگیری چالش ها و مشکلات آموزشی، فیزیکی، پرورشی و بهسازی و ساماندهی نیروی انسانی را فراهم می نماید تا در زمان بازگشایی مدارس با کمترین مشکل مواجه باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هویزه ضمن اعلام رضایت از عملکرد و فعالیت های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در راستای پروژه مهر و ستاد ثبت نام برای همه عزیزان سربلندی و دعای خیر از خداوند منان خواستار شدند.

در پایان این جلسه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هویزه به رسم ادب و یادبود لوح تقدیری تقدیم همکاران اداره آموزش و پرورش کارون کردند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.