کد خبر : 5305
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

خبرنگار: احسان سبزی زاده

بازدید میدانی فرماندار گتوند از سایت پروازی پاراگلایدر شهید صفابخش

بازدید میدانی فرماندار گتوند از سایت پروازی پاراگلایدر شهید صفابخش
عباس عباسی زاده به همراه دیگر مسئولین از سایت پروازی پاراگلایدر شهید صفا بخش گتوند به منظور بررسی ورفع مشکلات بازدید کردند

به گزارش موج زاگرس، احمد حسینی مسئول سایت پرواز شهید صفابخش و ورزشهای هوایی شهرستان گتوند با اعلام این خبر گفت:روز شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ فرماندار گتوند به همراه معاون فرمانداری، جهانبخش رئیس شورای شهر گتوند و تواناپور رئیس اداره ورزش و جوانان از سایت مذکور به منظور بررسی و رفع مشکلات و توسعه زیر ساختهابازدید کردند.

وی با بیان اینکه سایت پرواز شهیدصفابخش یکی از مستعدترین و پرپتانسیل ترین  سایت های استان خوزستان و جنوب کشور به شمار می آید عنوان کرد: هرساله بخصوص  در نیمه دوم سال پذیرای خلبانان پاراگلایدر زیادی از سراسر کشور می باشند که این امر از بُعد توریستی می تواند باعث جذب گردشگر به حساب آید و توسعه این ورزش مهیج در بین جوانان شهرستان گتوند رونق پذیرد.

در پایان این بازدید فرماندار گتوند قول مساعدت دادند در جهت رفع مشکلات این سایت پرواز همکاری و اقدامات لازم را مبذول نمایند.

 

لازم به زکر است: شهید والامقام علی صفا بخش در سال ۱۳۲۷ در خانواده ای مذهبی در ترکالکی دیده به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی با توجه به اینکه درجه دار  ارتش جمهوری اسلامی ایران بود به جبهه های نبرد اعزام شد و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۱/۰۱/۰۶ در منطقه فتح المبین طی عملیات خنثی سازی مین در میدان مین به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.