کد خبر : 3442
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی ناحیه3اهواز عنوان کرد: 

رتبه بندی معلمان، بزرگترین عملیات فرهنگی طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران در دولت(سیزده هم) انجام شد/بررسی ۹۲درصد اعتراض رتبه بندی معلمان در خوزستان/پرداخت پاداش۱۴۰۱ بازنشسته ها تا دوماه آینده/ به همت رفاه ناحیه ۳ اهواز تحولات خوبی در مراکز رفاهی صورت گرفت+(گزارش تصاویر)

رتبه بندی معلمان، بزرگترین عملیات فرهنگی طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران در دولت(سیزده هم) انجام شد/بررسی ۹۲درصد اعتراض رتبه بندی معلمان در خوزستان/پرداخت پاداش۱۴۰۱ بازنشسته ها تا دوماه آینده/ به همت رفاه ناحیه ۳ اهواز تحولات خوبی در مراکز رفاهی صورت گرفت+(گزارش تصاویر)
آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان وسرپرست آموزش و پرورش ناحیه 3اهواز برگزار شد.

به گزارش موج زاگرس، آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز با حضور مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان و حسین بهمئی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳اهواز وسرپرست ناحیه یک اهواز برگزار شد.

گفتنی است آیین تجلیل همزمان با دهه ی امامت و ولایت برگزار شد.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز با بیان اینکه، در دو سال اخیر برای رفاه حال جامعه فرهنگی تلاش و کارهای زیاد و خوبی شده است، اظهار کرد: در بحث رفاهی مساِئل درمانی درمانگاه فرهنگیان،آزمایشگاه از بهترین آزمایشگاهها شده و در تلاشیم فیزیوتراپی راه اندازی شود،مشکلات دیگری از جمله نداشتن پزشک متخصص وجود دارد که پیگیر هستیم و باید انجام شود.

وی به بحث پاداش بازنشستگان و همچنین رتبه بندی معلمان اشاره وخاطرنشان کرد: هر جلسه ای در وزارت برگزار شده، مصرانه پیگیر پاداش بازنشسته ها و بحث رتبه بندی هستیم.

رتبه بندی معلمان، بزرگترین عملیات فرهنگی طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران در دولت(سیزده هم) انجام شد

حمیدی نژاد اضافه کرد: رتبه بندی معلمان، بزرگترین عملیات فرهنگی طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران در این دولت انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: با اجرای رتبه بندی معلمان افزایش حقوق خوبی صورت گرفته و البته مشکلاتی وجود دارد که با ثبت اعتراضات معلمان در حال بررسی و بزودی بصورت کامل و نهایی خواهد شد.

بررسی ۹۲درصد از اعتراض رتبه بندی معلمان در خوزستان

حمیدی نژاد با اشاره به اینکه، در خوزستان برای رتبه بندی معلمان حدود۶۵ درصد اعتراض وجود داشت، اضافه کرد: قریب۹۲درصد ازاعتراضات بررسی شده و بزودی از سوی وزارت خانه جمع بندی و نتایج نهایی اعمال می شود.

وی تصریح کرد: بحث بازنشسته ها بصورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد، و در این راستا وزیر اخیرا لایحه ای را تقدیم دولت کرده است.

حمیدی نژاد بیان کرد: رتبه بندی هم اشکالاتی دارد ولی این طرح ادامه دارد و بزودی سه سال اولین مرحله تمام و سال در ۱۴۰۳ می توان مدارک ارائه دهد و رتبه های بالاتر را کسب کرد.

پرداخت پاداش۱۴۰۱ بازنشسته ها تا دوماه آینده

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان متذکر شد: پاداش بازنشسته ها در ۱۴۰۰ پرداخت و پاداش سال ۱۴۰۱احتمالا تا دوماه آینده پرداخت می شود.

 به همت رفاه ناحیه ۳ اهواز تحولات خوبی در مراکز رفاهی صورت گرفت

حمیدی نژاد همچنین باتقدیر از فعالیت آقای هاشمیان مسوول رفاه آموزش وپروزش ناحیه سه اهواز،گفت: درمدت اخیر تحولات خوبی به همت حوزه (رفاه) ناحیه سه در مراکز رفاهی صورت گرفته است.

بازنشستگان فرهنگی پشتیبان جامعه بزرگ تعیلم و تربیت کشور

حسین بهمئی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳اهواز در این آیین ضمن خیرمقدم به حضار، گفت: تلاش کردیم آئین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی ناحیه سه با کیفیت و در شان بزرگواران برگزار شود.

بهمئی، بازنشستگان را گنجینه‌های خرد و تجربه خواند و گفت فرهنگیان عمر ارزشمندخویش را در راه تعلیم و تربیت سپری کرده‌اند و شایسته بهترین تقدیرها و سپاسگزاری‌ها هستند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز خاطرنشان کرد: بازنشسته های فرهنگی احساس بازنشستگی نکنند و در ادامه مسیر زندگی با توجه به تجربه ای که دارند می توانند پشتیبانی خوبی برای جامعه بزرگ تعیلم و تربیت کشور عزیزمان ایران اسلامی، باشند.

قدردان زحمات همه ی شما انسان هایی که صادقانه و پرتلاش خدمت کردید، هستیم

بهمئی با بیان اینکه، بازنشسته های فرهنگی آموزش و پرورش که هرکدام حداقل۳۰سال عمر گرانبهای خود را در خدمت دانش آموزان در مقاطع و سنین مختلف بودند، شایسته ی تجلیل هستند، متذکر شد: قدردان زحمات همه ی شما انسان هایی که صادقانه و پرتلاش خدمت کردید، هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.