کد خبر : 5796
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

باید خدمات بیشتری در حوزه راه و مسکن به مردم ارائه شود

باید خدمات بیشتری در حوزه راه و مسکن به مردم ارائه شود
امام جمعه اهواز با اشاره به ایجاد جبهه متحد توسط شهیدانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: آتشی که این شهیدان به رهبری رهبر معظم انقلاب بر افروخته‌اند به خواست خدا خاموش شدنی نیست و شلعه آن آمال و آرزوهای شیطان بزرگ و استکبار جهانی را خواهد سوزاند.

به گزارش موج زاگرس  ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان و ابراز همدردی با خانواده های شهدا، اظهار کرد: آمریکا به دنبال محدود کردن ایران و کمرنگ کردن اثرگذاری این کشور اسلامی در منطقه است؛ تفکر ناب امام(ره) صدور انقلاب بود که باید در این زمینه همواره تلاش کنیم.

وی افزود: دشمن با ترور شخصیت های اثرگذار در ایران و فلسطین به دنبال این است که تحرکات اجتماعی را به دست گیرد و دور جدیدی از آشوب‌ها را در ایران رقم بزند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت حجاب گفت: دنیای استکبار و جهان مدرن امروز اعتبار زن را به این می دانند که زنان در چشم مردان جامعه آرایش کنند تا چشم‌های هوس‌باز اشباع شوند؛ از نگاه غرب زن ابزار و وسیله ای برای لذت مردان هرزه است.

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند قرآن کریم انسان ساز است و زنان نیز ماموریت انسان سازی دارند ؛ دشمنان می دانند که زنان می توانند شهید بهشتی ها و شهید سلیمانی ها را پرورش دهند به همین دلیل عفت زنان اسلامی را هدف قرار داده اند.

مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید است

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: رهبر معظم انقلاب در هر دوره انتخابات به مشارکت حداکثری و پرشور مردم و انتخابات سالم و امن تاکید دارند.

وی افزود: بی شک ما نیز نسبت به برخی از رفتارهای مسئولان گله‌مند هستیم اما باید بدانیم که انقلابی که زمینه حرکت جهانی امام زمان(عج) را فراهم می کند با سختی هایی نیز همراه است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که با شعار نمی توان مردم را پای صندوق رای آورد؛ کارشکنی در امور اداری همواره مشاهده می‌شود در حالیکه مسئول باید در دسترس آسان مردم باشند.

وی افزود: تمامی دستگاه های دولتی و شهرداری ها باید خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند؛ عاجزانه تقاضا می شود تا پایان دولت مردمی باید برای رضایتمندی مردم تلاش کنند.

امام جمعه اهواز گفت : باید خدمات بیشتری در حوزه راه و مسکن به مردم ارائه شود تا مردم خدمات را لمس کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.