کد خبر : 1790
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

برخورد قاطعانه با دشمنان ایران

برخورد قاطعانه با دشمنان ایران
  نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به توانمندی ایران در عرصه‌های مختلف در طول ۴۳ سال انقلاب گفت: با حضور جوانان نخبه در عرصه‌های مختلف علمی از بحران‌های پیش رو با موفقیت عبور کردیم.

به گزارش موج زاگرس،   نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به توانمندی ایران در عرصه‌های مختلف در طول ۴۳ سال انقلاب گفت: با حضور جوانان نخبه در عرصه‌های مختلف علمی از بحران‌های پیش رو با موفقیت عبور کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه این شهر ضمن تبریک روز پرستار و هفته بسیج اظهار داشت:طی یک سال و نیم حضور دولت انقلابی چند صد کارخانه تعطیل شده در کشور مجدد به چرخه تولید بازگشت که این موفقیت از دستاورد‌های دولت انقلابی است.

وی با بیان اینکه چرا باید به آینده نظام امیدوار بود ادامه داد: باوجود مشکلات معیشتی، نرخ بیکاری و کاهش ارزش پول ملی با توکل به خدا و امید به آینده باید مشکلات را پشت سر گذاشت تا موفق شویم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بااشاره به رشد علمی دانشگاه‌های کشور خاطر نشان کرد: از نشانه‌هایی که به قله موفقیت در دنیا نزدیک شده ایم رشد علمی کشور است. به دلیل رشد علمی در دانشگاه‌های کشور دشمن جوانان نخبه و دانشجویان را نشانه گرفته است، اما به هدف خود نخواهد رسید.

امام جمعه اهواز بابیان اینکه دشمن به دنبال این است که ایران را کشوری مخالف با بانوان نشان دهد گفت:بانوان ایران در رشته پزشکی و تحصیل رتبه برتر را دارند، بین جوانان متخصص پزشک از ابتدای انقلاب اسلامی تعداد بانوان چند برابر آقایان بوده است.

با دشمنان ایران قاطعانه برخورد خواهیم کرد

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به هشت سال دفاع مقدس بیان کرد:در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتیم دشمنان یک وجب از خاک کشور را تصرف کنند و اکنون نیز کسانیکه به دنبال آشوب و ناامنی هستند موفق نخواهند شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به تحولات ایران طی ۴۳ سال انقلاب اسلامی با بیان اینکه چه کسی تصور می‌کرد ایران در دفاع مقدس در مقابل دشمن پیروز شود گفت: دستاورد‌هایی که در حوزه دفاعی طی چند سال اخیر کسب کردیم چنان ایران را قدرتمند کرده است که دشمن جسارت نگاه چپ به کشور را ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.