کد خبر : 3097
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

امام جمعه اهواز عنوان کرد:

برخورد قاطع با افزایش بهای حدود۳میلیون‌تومانی بلیت هواپیما/لزوم نظارت بر قیمت تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در اهواز

برخورد قاطع با افزایش بهای حدود۳میلیون‌تومانی بلیت هواپیما/لزوم نظارت بر قیمت تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در اهواز
موسوی با اشاره به لزوم کنترل قیمت‌ها گفت: هفته گذشته بلیت هواپیما تا حدود ۳ میلیون تومان افزایش پیدا کرد که این مسئله نیازمند برخورد قاطع است. همچنین باید بر قیمت تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها هم نظارت شود و خط واحدها در اهواز، کارون و حاشیه شهر افزایش پیدا کند.

به گزارش موج زاگرس،   حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ نظام، موشک فراصوت فتاح است. این سامانه آنقدر مهم است که تنها روسیه، چین و امریکا از این تکنولوژی برخوردار هستند.

امام جمعه اهواز گفت: باید نظام اسلامی آنچنان توانمند باشد تا هیچ قدرتی نتواند نگاه چپ به این نظام کند. این موفقیت‌ها دستاورد شهید تهرانی مقدم و خیلی‌ از شهدای دیگر است.  این ها همان جوانانی هستند که در دل تحریم ها به اینجا رسیدند.

وی با اشاره به لزوم کنترل قیمت‌ها گفت: هفته گذشته بلیت هواپیما تا حدود ۳ میلیون تومان افزایش پیدا کرد که این مسئله نیازمند برخورد قاطع است. همچنین باید بر قیمت تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها هم نظارت شود و خط واحدها در اهواز، کارون و حاشیه شهر افزایش پیدا کند.

موسوی فرد با تاکید بر لزوم توجه به حجاب و عفاف بیان کرد: مساله حجاب خیلی مهم است اگر حجاب مهم نیست چرا استکبار تمام قدرت را گذاشته است تا زمینه بی حجابی را فراهم کند.

وی ادامه داد: باید توجه کنیم بی حجابی امنیت، آرامش، عشق و محبت کانون خانواده را به مخاطره می اندازد و کانون خانواده را خدشه‌دار می‌کند.

امام جمعه اهواز گفت: امام علی (ع) می فرمایند حیا برترین عبادات است. در روایت دیگر می فرمایند حیا تمام دین است بی‌حجابی به جامعه آسیب میزند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.