کد خبر : 5822
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

در دیدار رئیس آموزش و پرورش شهرستان کارون با مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج)خوزستان مطرح شد:

برگزاری برنامه‌های متنوع با موضوع مهدویت برای دانش‌آموزان شهرستان کارون+عکس

برگزاری برنامه‌های متنوع با موضوع مهدویت برای دانش‌آموزان شهرستان کارون+عکس
خلیل حزبه با تأکید به زمینه‌سازی آموزشی و پرورشی برای ظهور صاحب الزمان(عج)، مهم‌ترین وظیفه هر مسلمانی است،گفت: آموزش و پرورش کارون با ۴۶ هزار دانش آموز تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ مهدویت می نماید.

به گزارش موج زاگرس  ، خلیل حزبه رئیس آموزش و پرورش کارون در دیدار با سید احمد پور فرجی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: شهرستان کارون با جمعیتی قریب بر ۴۶ هزار دانش آموز آماده برگزاری دوره‌های مهدیت است.

خلیل حزبه رئیس آموزش و پرورش شهرستان کارون ،با حضور در دفتر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان پیرامون مباحث مهدویت با سید احمد پور فرجی دیدار و گفتگو کرد.

ابتدا در این جلسه فعالیت های بنیاد در ستاد استان و شهرستان ها از سوی سید احمد پور فرجی بیان شد.

سید احمد پور فرجی با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ مهدویت گفت:از آنجا که تقریبا هر خانواده ای دانش آموزی دارد چنانچه این دانش آموز با همت و توجه مربیان به شکل صحیح تربیت شود می تواند با تاثیر اطرافیان جامعه را به سوی فرهنگ مهدویت هدایت کند.

خلیل حزبه با تأکید به زمینه‌سازی آموزشی و پرورشی برای ظهور صاحب الزمان(عج)، مهم‌ترین وظیفه هر مسلمانی است،گفت: آموزش و پرورش کارون با ۴۶ هزار دانش آموز تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ مهدویت می نماید

آقای حزبه با بیان اینکه تاکنون برنامه‌های فرهنگی متنوعی اجرا شده ،افزود: برگزاری دوره های مهدویت برای دانش‌آموزان اولویت مهم کاری این اداره قرار می گیرد.

در پایان برنامه های متنوعی اعم از برگزاری مسابقات، برپایی نمایشگاه،اردو های مهدویت و…برای دانش آموزان در مدارس پیشنهاد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.