کد خبر : 4526
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

در راستای اجرای برنامه های پروژه مهر ١۴٠٢ و کمیته تعمیر و تجهیز صورت گرفت؛

برگزاری جلسه پروژه مهر ویژه مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز+تصاویر

برگزاری جلسه پروژه مهر ویژه مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز+تصاویر
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز متذکر شد مسولیت دانش آموزان در مدرسه به عهده مدیر است و خانواده ها باید با خیالی آسوده فرزندانشان را راهی مدرسه کنند

به گزارش موج زاگرس ، ظهر امروز شنبه چهارم شهریور ١۴٠٢ و با حضور ریاست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز، معاونت پشتیبانی و کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد، امور مالی، بودجه و خدمات پشتیبانی جلسه بزرگ پروژه مهر ١۴٠٢ ویژه کمیته تعمیر و تجهیز در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

در این جلسه حسین بهمئی ریاست ناحیه در خصوص ثبت نام دانش آموزان و سلسله مراتب و مقررات اداری پیرامون ثبت نام مواردی را بیان کرد.
وی گفت: مدیر خوب، مدیری است که با امکانات موجود بهترین بهره وری را داشته باشد.

بهمئی در ادامه از مدیران خواست اولویت اصلی برنامه هایشان پروژه مهر، وضعیت بهداشت، سیستم سرمایشی و آمادگی برای آغاز سال تحصیلی باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز متذکر شد مسولیت دانش آموزان در مدرسه به عهده مدیر است و خانواده ها باید با خیالی آسوده فرزندانشان را راهی مدرسه کنند.

در ادامه دانشی معاونت پشتیبانی ناحیه٣ گزارشی از اقدامات انجام گرفته کمیته تعمیر و تجهیز از آغاز بکار پروژه مهر جهت بازگشایی هر چه بهتر مدارس بیان کرد.

سپس کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و کارشناس مسئولان حوزه ی معاونت پشتیبانی نیز به تفکیک مطالبی را پیرامون مسائل حوزه های خود ویژه ی مدیران بیان کردند.

در پایان نماینده مدیران مواردی را در خصوص آمادگی مدارس جهت آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.