کد خبر : 1238
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

بهبود خدمات دولتی در بزرگترین مرکز سوختگی جنوب غرب کشور

بهبود خدمات دولتی در بزرگترین مرکز سوختگی جنوب غرب کشور
در راستای رفاه مراجعان در بیمارستان طالقانی اهواز،بخش های جدید ، خدمات درمانی دولتی غیر سوختگی در این بیمارستان افزایش یافت.

به گزارش موج زاگرس،رئیس بیمارستان طالقانی اهواز از راه اندازی بخش های جدید خدمات درمانی دولتی غیر سوختگی در این بیمارستان و  بهبود این خدمات خبر داد.

دکتر علیرضا رفعتی نوایی این مرکز را بزرگترین مرکز سوختگی جنوب غرب کشور عنوان کرد و گفت : رویکرد این مجموعه بر افزایش خدمات غیرسوختگی است.

رئیس بیمارستان طالقانی اهواز خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۴ هزار و ۷۳۰ مورد عمل جراحی شامل ۳ هزار و ۵۹  درمان سوختگی ، ۵۷۸ جراحی ترمیمی ، ۶۶ جراحی زیبایی ، ۹۴۸ جراحی زنان و زایمان و ۷۹ جراحی چشم توسط متخصصان حاذق در این بیمارستان انجام شد.

رفعتی نوایی با اشاره به اینکه خدمات بیمارستان طالقانی اهواز بعنوان بزرگترین مرکز سوختگی جنوب غرب کشور علاوه بر خوزستان، استان‌های همجوار و کشور عراق را نیز پوشش می دهد، تصریح کرد: با افزایش خدمات غیر سوختگی دولتی، شاهد افزایش مراجعات به این بیمارستان هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی درمانگاه داخلی در بیمارستان طالقانی اهواز و افزایش دو و نیم برابری مراجعان، گفت: با راه اندازی بخش فیزیوتراپی در این بیمارستان روزانه ۳۰۰ مراجعه در این بخش انجام می شود.

رئیس بیمارستان طالقانی اهواز ادامه داد: به منظور افزایش سطح ایمنی بیمارستان طالقانی اهواز ، به تازگی مجوز ایمنی آتش نشانی این مجموعه بعد از سالها مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش موج زاگرس،بیمارستان طالقانی اهواز بزرگترین مرکز سوختگی جنوب غرب کشور است که با بهره‌مندی از تجهیزات نوین تکنولوژی مدرن و تکنیک‌های روز دنیا اعمال جراحی خود را در زمینه جراحی‌های سوختگی، پلاستیک، ترمیمی، انجام اعمال جراحی چشم، جراحی ناهنجاری‌های مادرزادی، چند انگشتی، اعمال زیبایی و اعمال جراحی بازسازی نقایص ناشی از صدمات و تصادفات و عمل‌های جراحی زنان و زایمان توسط جراحان فوق تخصصی به ویژه ترمیمی و پلاستیک انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.