کد خبر : 6324
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳

بهره‌برداری بیش از ۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان کارون

بهره‌برداری بیش از ۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان کارون
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه طرح جامع فاضلاب در شهرستان کارون با تلاش دولت سیزدهم به پیشرفت بیش از ۵۰ درصد رسیده است گفت: این طرح از اولویت‌های عمرانی شهرستان بوده و تلاش می کنیم در سال جاری عمده جبهه های کاری طرح جامع فاضلاب کارون تکمیل شوند.

به گزارش موج زاگرس؛محمد خانچی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کارون اظهار کرد: اکنون در اکثر نقاط این شهرستان طرح‌های عمرانی خوبی انجام و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده که نویدبخش روزهای خوبی برای مردم این منطقه است.

وی به اهمیت و جایگاه شهرستان کارون نزد مدیران کشوری و استانی اشاره کرد و افزود: شهرستان کارون در دولت سیزدهم با نگاه ویژه مسئولان در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته و در سال گذشته شاهد رشد چشمگیر پروژه های عمرانی در سطح شهرستان بودیم.

طرح فاضلاب شهرستان کارون با تلاش دولت سیزدهم به پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد رسیده است

بهره برداری بیش از ۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان کارون

خانچی افزود: سال گذشته بیش از ۶۰ طرح عمرانی در سطح این شهرستان به بهره‌برداری رسید که امیدواریم در سال جدید شاهد افتتاح طرح های بیشتری باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان مسائل آب و فاضلاب در این شهرستان را از اولویت های عمرانی این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور شرکت ها و صنایع در شهرستان کارون گفت: حضور صنایع و شرکت های مختلف، یکی از مزیت‌های این شهرستان بوده که باید از ظرفیت و پتانسیل‌های آنها در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان کارون استفاده کرد.

شهرستان کارون یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است که مرکز آن کوت عبدالله است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.