کد خبر : 5638
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

بهره مندی بیش از ۸۰ درصد روستا‌های خوزستان از گاز طبیعی

بهره مندی بیش از ۸۰ درصد روستا‌های خوزستان از گاز طبیعی
مدیر عامل شرکت گاز خوزستان:بیش از ۸۰ درصد روستا‌های خوزستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش موج زاگرس، در مراسمی مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نادرقلی زری میدانی گفت: همه شهر‌های استان خوزستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و بیش از ۸۰ درصد روستا‌های استان تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند.

وی با بیان این مطلب افزود: پروژه‌های گازرسانی در مناطق روستایی و صعب العبور استان با جدیت در حال پیگیری است و گازرسانی به مناطق محروم استان در اولویت برنامه‌های کاری این شرکت قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان عنوان کرد: با توجه به شروع فصل سرما و اهمیت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، نهضت اطلاع رسانی، آموزش هشدار‌های ایمنی و بهینه سازی در مدارس، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مصرف کنندگان گاز خانگی آغاز شده است.

زری میدانی با بیان اینکه این شرکت بیش از ۱ میلیون ۲۰۰ هزار مصرف کننده گاز خانگی دارد، تصریح کرد: ارائه خدمات گازرسانی مستمر به مشترکین از اولویت‌های مهم این شرکت است و در این راستا تمهیداتی در نظر گرفته شده که اگر در زمستان با ناترازی گاز مواجه شویم، مشکلی برای مصرف کنندگان گاز خانگی ایجاد نشود.

آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با تاکید بر اینکه عملکرد شرکت گاز خوزستان قابل تحسین است، گفت: استان خوزستان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که باید از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه و پیشرفت و همچنین ایجاد اشتغال استفاده کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.