کد خبر : 605
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

نماینده مردم اهواز در مجلس:

بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی حمیدیه در آستانه شروع به ساخت است

بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی حمیدیه در آستانه شروع به ساخت است
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: ۳ بیمارستان فرسوده و قدیمی رازی، گلستان و شفای اهواز مجوز جابه‌جایی و ساخت جدید گرفتند.

به گزارش موج زاگرس، سید کریم حسینی اظهار کرد: در حوزه سلامت خوزستان با حمایت مجلس یازدهم و اقدامات انقلابی دولت سیزدهم گام‌های مناسبی برداشته شده است.

وی افزود: در بخش سلامت قبل از مجلس یازدهم، عقب ماندگی زیادی وجود داشت که تلاش شده تا بخشی از اینها برطرف شوند.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس بیان کرد: شهرستان‌های باوی و حمیدیه فاقد بیمارستان بودند که اکنون بیمارستان باوی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیمارستان ۶۴ تخت خوابی حمیدیه در آستانه شروع به ساخت است.

وی تصریح کرد: بیمارستان سینای کارون دارای مشکلات فیزیکی و درمانی بود که امکانات و تجهیزات مناسبی از جمله در بخش اورژانس برای این بیمارستان تهیه شد.

حسینی ادامه داد: ۳ بیمارستان فرسوده و قدیمی رازی، گلستان و شفای اهواز مجوز جابه‌جایی و ساخت جدید گرفتند که این امر می‌تواند شاخص‌های بیمارستانی استان را ارتقا دهد.

وی با تقدیر از تلاش مدیران درمان تأمین اجتماعی خوزستان برای رفاه مردم گفت: به روی کار آمدن مدیریت جدید و تزریق مدیران جوان و با تجربه برای توسعه کار درمانی باعث نشاط و ایجاد انگیزه در کارکنان و مراجعه کننده ها خواهد بود.

نماینده اهواز در مجلس میز قول مساعد داد که در راستای احداث و راه اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی در اهواز از هیچ کوششی دریغ نکند.

حسینی گفت: در دوره‌های قبل در مدیریت بخش سلامت از نیروهای متخصص استفاده نمی‌شد و در بخش اسناد پزشکی مشکلات زیادی داشتیم که اکنون با تحرک و اقدامات جهادی تأمین اجتماعی این مسائل رفع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.