کد خبر : 5622
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

تجلیل از امین بنی طالبی دهکردی پژوهشگر برتر کشوری

تجلیل از امین بنی طالبی دهکردی پژوهشگر برتر کشوری
در هفته ملی پژوهش و فناوری از دکتر امین بنی طالبی دهکردی از استان چهار محال و بختیاری بعنوان پژوهشگر برتر کشوری تجلیل شد.

به گزارش موج زاگرس، هفته ملی پژوهش و فناوری از امروز با زنگ پژوهش و با حضور پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رضامراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه شهیدباهنر تهران آغاز به کار کرد.

هفته ملی پژوهش و فناوری سال جاری با شعار «پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم» از امروز ۱۹ آذر ماه تا ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود.

در این مراسم از دکتر امین بنی طالبی دهکردی از استان چهار محال و بختیاری بعنوان پژوهشگر برتر کشوری تجلیل شد.

امین بنی طالبی دهکردی در تاریخ ۱۳۶۶/۱۲/۱۰ در شهرستان شهرکرد از توابع استان چهار محال و بختیاری به دنیا آمده است. در ناحیه یک آموزش و پرورش شهرکرد به عنوان دبیر زبان و ادبیات فارسی به مدت یک سال مشغول به کار شده است و پس از آن در سال ۱۴۰۱پذیرش هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان چهار محال و بختیاری را کسب کرده است.
بنی طالبی ،استاد مدعو دانشگاه دولتی شهرکرد از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲ و مدرس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان شهرکرد و فرخ شهر از سال ۱۴۰۱ نیز است. نامبرده دانش آموخته مقطع دکتری از دانشگاه دولتی شهر کرد است و پایان نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد و رساله دکتری را با نمره عالی دفاع کرده است و حاصل آنها چندین مقاله و کار تحقیقاتی بوده است که به شرح زیر است:

انتشار ۲۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر ۵ مقاله ترویجی و تخصصی، ۹ مقاله همایش ملی و بین المللی بـ شکل سخنرانی مؤلف ۲ جلد کتاب انجام ۱۰ طرح پژوهشی کاربردی و بنیادی عضو هیئت تحریریه، ویراستاره داور و کارشناس مقالات و مجلات دانشگاه شهرکرد و همایش گیلان و ادبیات پایداری و جشنواره ملی رویش و کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در فرهنگ و زبان و ادبیات فارسی مدرس کارگاههای تخصصی زبان و ادبیات فارسی همچون خاطره نویسی ویراستاری مقاله نویسی و …

وی دانشجوپژوهشگر برتر استان در سال ۱۳۹۹ و دانشجو پژوهشگر برتر دانشگاه شهرکرد در سال ۱۴۰۰، استعداد درخشان در دو مقطع کارشناسی و دکتری تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲، برنده جایزه دکتر شهید شهریاری تسهیلات جذب هیئت علمی و شهید رهنمون و دانش آموخته تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان، نویسنده فعال بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و حوزه هنری استان چهار محال و بختیاری، سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۱، عضو اصلی هسته «یکونه» مستقر در پارک علم و فناوری استان چهار محال و بختیاری در سال های ۱۳۹۸-۱۳۹۷است.ک

رسانه موج زاگرس، کسب موفقیت جدیدتان را تبریک عرض می‌ نماید و از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون و بهروزی شما را خواستاریم.امید است که قدر دان گنج هایی همچون دکتر امین بنی طالبی در عرصه های مختلف بویژه علمی باشیم.

انتهای پیام/بهار آب روشن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.