کد خبر : 1412
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

استاندار خوزستان:

تسریع در آسفالت خیابان های اهواز و کارون

تسریع در آسفالت خیابان های اهواز و کارون
استاندار خوزستان گفت: شهرداری کار آسفالت خیابان‌های اهواز و کارون را تسریع کند؛ بخشی از اعتبارات در ابتدای سال برای آسفالت این دو شهرستان هزینه شد و بخش دیگر به زودی با اعتبار ویژه‌ای که در اختیار شهرداری قرار گرفت تا دو هفته آینده دنبال خواهد شد.
به گزارش موج زاگرس،   بیست و سومین جلسه بررسی طرح جامع فاضلاب شهرستان‌های اهواز و کارون امروز در استانداری خوزستان برگزار شد،که صادق خلیلیان استاندار خوزستان در ابتدای این نشست اظهارکرد:کار ترمیم نوارهای حفاری باید سرعت بیشتری پیدا کند، بخشی از این ترمیم‌ها برعهده شرکت آبفا است و بخش دیگر براساس توافقات صورت گرفته میان شرکت آبفا و شهرداری به شهرداری سپرده شد.

خلیلیان اظهار کرد:برای پروژه فاضلاب هر یک روز مهم و اهمیت‌دار است،بنابراین جلسات به صورت مکرر در جهت برطرف‌سازی مشکلات و ارائه گزارشات لازم از میزان پیشرفت‌ پروژه برگزار می‌شود تا کار سرعت بیشتری پیدا کند.
وی درخصوص آسفالت خیابان‌های دو شهرستان اهواز و کارون گفت: شهرداری کار آسفالت خیابان‌های اهواز و کارون را تسریع کند؛ بخشی از اعتبارات در ابتدای سال برای آسفالت این دو شهرستان هزینه شد و بخش دیگر به زودی با اعتبار ویژه‌ای که در اختیار شهرداری قرار گرفت تا دو هفته آینده دنبال خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.