کد خبر : 5659
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

تسلیت مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه۳اهواز،به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)|متن پیام

تسلیت مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه۳اهواز،به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)|متن پیام
شهادت حضرت زهرا (س) تنها یک واقعه ای تاریخی نیست، بلکه آموزه ای متعالی در دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) است؛ و مهم‌ترین ویژگی آن حضرت، ولایت مداری تا آخرین لحظه زندگی‌ ، و حتی شهادت در این راه بود.

به گزارش موج زاگرس،  حسین بهمئی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز،طی پیامی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بانوی دو عالم را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

فاطمیه، روزهای حزن و اندوه اهل بیت(ع) در مصیبت جانگداز مادر رسالت و همسر ولایت، حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) است. روزهای غمبار و اندوهناکی که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ نشسته و در مظلومیت ایشان می‌گریند، و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می‌گیرند.

شهادت حضرت زهرا (س) تنها یک واقعه ای تاریخی نیست، بلکه آموزه ای متعالی در دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) است. و مهم‌ترین ویژگی آن حضرت، ولایت مداری تا آخرین لحظه زندگی‌ ، و حتی شهادت در این راه بود.

با امید به اینکه رهرو راه آن طاهره مطهره باشیم و این ایام غم بار را با شکوه بیش از پیش گرامی بداریم، اینجانب بر خود لازم می‌دانم، سالروز شهادت دخت رسول گرامی اسلام را به محضر حضرت ولی عصر (عج)،مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و همه همکاران ارجمندم در آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز تسلیت عرض نمایم.

حسین بهمئی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.