کد خبر : 5952
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

دکتر اکبر رضایی

تغییر وضعیت موجود بهداشتی درمانی شوشتر و گتوند باید مهمترین دغدغه مسؤلان باشد

تغییر وضعیت موجود بهداشتی درمانی شوشتر و گتوند باید مهمترین دغدغه مسؤلان باشد
دندانپزشک مردمی شوشتر و گتوند لیاقت وشان مردم فهیم وبصیر شهرستانهای شوشتر وگتوند را بسیار بالا و والا دانست.

 به گزارش موج زاگرس ،دکتر اکبر رضایی معاون برنامه ریزی واجرایی قرارگاه جهادی محرومیت زدایی استان خوزستان وضعیت موجود بهداشتی و درمانی شهرستانهای شوشتر وگتوند را در شان مردم فهیم این شهرستانها ندانست وخاطرنشان کرد: مردم سزاوار امکانات بیشتر وبهینه تری هستند.


وی ازاینکه مردم این منطقه برای ابتدایی ترین نیازهای درمانی خود باید به مرکز استان یا شهرهای مجاور سفر کنند ابراز تاسف کرد و تغییر وضعیت موجود درمانی را از مهمترین دغدغه های مردم دانست که باید در اولویت خدمت رسانی مسؤلان قرار گیرد.

فعال سیاسی با اشاره به اینکه در مقوله بهداشتی تلاشهای قابل توجهی صورت گرفته است وضعیت درمانی را نامناسب ارزیابی کرد اما عدم جاذبه های مناسب و امکانات زیرساختی و رفاهی را مهمترین علت بی رغبتی پزشکان در تخصصهای مختلف جهت حضور ثابت دراین منطقه دانست وافزود باید مؤلفه های جذاب و امکانات مناسب به منظور ترغیب پزشکان متخصص به استقرار در این منطقه مهیا شود تا مردم از لحاظ درمانی مشکلات کمتری داشته باشند.


این دندانپزشک مردمی شوشتر و گتوند لیاقت وشان مردم فهیم وبصیر شهرستانهای شوشتر وگتوند را بسیار بالا و والا دانست وخاطرنشان کرد: کسانی که  دغدغه مردم را دارند میبایست نهایت تلاش خود را در راستای حل مشکلات مختلف این مردم خوب ووفادار به نظام بویژه در مقوله بهداشت و درمان معطوف دارند.

وی امکانات و ثروت غنی منطقه در حوزه های مختلف را امتیاز بسیار مثبت ومنحصر بفردی دانست که بواسطه ان میتوان چهره این شهرستانها وبخشها و روستاهای تابعه را به کلی تغییر داد و محیطی در شان و شایستگی مردم خوب ایجاد کرد و برای تحقق این امر همتی بلند وتلاشی جهادی لازم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.