کد خبر : 4727
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

تقدیر از مدیران «فعال» مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در بحث «پروژه مهر»+تصاویر

تقدیر از مدیران «فعال» مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در بحث «پروژه مهر»+تصاویر
حسین بهمئی ضمن تاکید بر آمادگی لازم برای شروع سال جدید، گفت: در این راستا فعالیت های آماده سازی مدارس در قالب پروژه مهر تعریف شده که بصورت روزانه رصد می شوند.

به گزارش موج زاگرس، در نشستی و با حضور حسین بهمئی مدیر آموزش وپرورش ناحیه۳ اهواز و اعضای کمیته های «پروژه ی مهر» از مدیران مدارسی که در بحث پروژه مهر ١۴٠٢ ، تاکنون پرتلاش و موفق بوده و در ارسال گزارشات و مستندات در این راستا، به نحو مطلوب عمل کردند، تقدیر شد.

حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز در این جلسه با بیان اینکه، کمیته تعمیر و تجهیز و ساماندهی، توجیه و تبلیغ، تأیید صلاحیت، نظارت و ارزیابی، مردمی سازی و آموزشی تربیتی و تندرستی از جمله کمیته های ستاد پروژه مهر هستند، اظهار کرد: ستاد اجرایی پروژه مهر به منظور هماهنگی و تسریع در انجام امور تشکیل شده است.

تاکید بر آمادگی لازم برای شروع سال تحصیلی

بهمئی ضمن تاکید بر آمادگی لازم برای شروع سال جدید، گفت: در این راستا فعالیت های آماده سازی مدارس در قالب پروژه مهر تعریف شده که بصورت روزانه رصد می شوند.

حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز در پایان از مدیران و همکارانی که در این امر بصورت منظم، منسجم و با کیفیت فعالیت داشته تقدیر، و ابراز امیدواری کرد: در ادامه ی روند و براساس گزارشات ارسالی، مستندات و بازدیدهای مسئولان کمیته های پروژه ی مهر، هر مدیر و مدرسه ای که موفق ومطلوب عمل کنند، مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

آماده سازی مدارس برای مهرماه٠۳_۱۴٠۲

در ادامه روح الله دانشی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز ضمن قدردانی از همکاران فعال در بحث پروژه مهر، گفت: در قالب پروژه ی مهر عملیات تعمیر، تجهیز، زیباسازی، رنگ آمیزی و شاداب سازی بخشی از مدارس در حال اجرا بوده و در تلاش هستیم مدارس برای مهر ماه و شروع سال تحصیلی آماده شوند.

وضعیت فضای فیزیکی مدارس مطلوب باشد

مرادی مسئول کمیته مردمی سازی در این جلسه بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم وضعیت فضای فیزیکی مدارس به نحوی باشد که آماده استقبال از دانش‌آموزان به صورت مطلوب باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.