کد خبر : 5347
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز عنوان کرد:

توجه‌جدی بر آموزش پدافند غیرعامل در مدارس/تاکید بر اجرای برنامه‌های کمیته پدافند غیر عامل+تصاویر

توجه‌جدی بر آموزش پدافند غیرعامل در مدارس/تاکید بر اجرای برنامه‌های کمیته پدافند غیر عامل+تصاویر
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز در جلسه کمیته پدافند غیر عامل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه، باید آموزش پدافند غیرعامل در مدارس مورد توجه قرار بگیرد، براهمیت اجرای برنامه‌های کمیته پدافند غیر عامل تاکید کردند.

به گزارش موج زاگرس؛  نشست کمیته پدافند غیرعامل با حضور ریاست ناحیه۳ و تمامی اعضای این کمیته در دفتر این مدیریت برگزار شد. 

درابتدای این جلسه حسین بهمئی ریاست ناحیه با تأکید بر لزوم آشنایی با اقدامات مؤثر پیشگیری در زمان بروز حوادث احتمالی گفت: آشنایی با تدابیری که آسیب ها را به حداقل برساند ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز افزود: باید امکاناتی فراهم شود که همگان به ویژه دانش آموزان در این زمینه آموزش‌های لازم را ببینند.

بهمئی ضمن تاکید بر اهمیت این اصل ، بر اهتمام کلیه دوایر و کارشناسی های این مدیریت بر اجرای برنامه های کمیته پدافند غیر عامل تاکید نمود.

وی تصریح کرد: پدافند غیر عامل می بایست در تمامی سطوح ، از اداره تا واحد های آموزشی مورد تاکید قرار گرفته و به آن توجه جدی شود، زیرا این اصل می تواند موجب مصونیت بخشی به دستاوردها و کاهش بلایای و خطرات شده و توان دفاعی کشور را بالاتر برد.

بهمئی خاطرنشان کرد: اصول اساسی پدافند غیر عامل می تواند در تمامی بخش های مدیریت آموزش و پرورش اجرا شده و با توجه به آن برنامه ریزی هایی صورت داد تا هم در زمینه آموزش و هم در زمینه دفاعی قدم جدی در این زمینه برداشته شود.

سپس لهراسب بهاری کارشناس مسئول حراست ناحیه۳ ضمن ارائه گزارشی در این خصوص ، دستورالعمل ارسالی استان را قرائت و تاکیدات پیرامون این موضوع را بیان نمود.

در ادامه، اعضاء کمیته پدافند غیرعامل به تبادل نظر پیرامون موضوع جلسه پرداختند و نظرات خود را در جهت هر چه بهتر اجرایی نمودن برنامه های این هفته بیان داشتند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.