کد خبر : 4957
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

تکذیبیه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان

تکذیبیه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان
در پی انتشار خبری در فضای مجازی تحت عنوان "مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان برکنار شد...." اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تکذیبیه ای منتشر کرد

به گزارش موج زاگرس؛ در پی انتشار خبری در فضای مجازی تحت عنوان “مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان برکنار شد….” اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تکذیبیه ای منتشر کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در این تکذیبیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

متولیان مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان مهمترین رسالت خود را در راستای تربیت دانش آموزانی در تراز آرمان های و اندیشه های امامین شریفین انقلاب متمرکز کرده اند و در این مسیر با تاسی به اندیشه های اهل بیت عصمت و طهارت از هیچ تلاشی برای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی و خدمت به دانش آموزان فروگذاری نکرده اند.

در این راستا مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز هم اکنون با استفاده از ظرفیت های استانی و بسیج امکانات درون و برون دستگاهی همه تلاش خود را در راستای بسترسازی برای بازگشایی باشکوه مدارس در مهرماه متمرکز کرده است.

اداره کل آموزش و پرورش خوزستان انتشار اخباری مبنی بر برکناری مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان را قویا تکذیب می کند و حق پیگیری حقوقی و قضایی منتشرکنندگان این اکاذیب که هدفی جز تضعیف جایگاه تعلیم و تربیت و سنگ اندازی در مسیر بازگشایی باشکوه مدارس ندارند را برای خود محفوظ می داند.

امروز مهمترین اولویت مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان خنثی سازی توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب و آتش بیاران جنگ ترکیبی-شناختی است حال آنکه این فریب خوردگان خواسته و ناخواسته در مسیر اهداف دشمنان انقلاب که هدفی جز ایجاد اشکال در مسیر بازگشایی باشکوه مدارس ندارند گام بر می دارند.

در پایان از همه دوست داران و ذی نفعان مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان درخواست می شود تا تنها اخبار رسمی آموزش و پرورش را از کانال های رسمی در فضای مجازی و نیز پرتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به نشانی khouz.medu.gov.ir دنبال کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.