کد خبر : 1725
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

جنایات در درون کشور رخ داد اما سردمداران آن در خارج از مرزها هستند

جنایات در درون کشور رخ داد اما سردمداران آن در خارج از مرزها هستند
استاندار خوزستان با اشاره به عملیات تروریستی چهارشنبه شب ایذه تاکید کرد که پازل طراحی این جنایت را با همکاری مسوولان امر و دستگیرشدگان کنار هم قرار می‌دهیم تا ضمن روشن‌ کردن زوایای گوناگون حادثه، سردمداران اصلی آن را به مردم معرفی کنیم.

به گزارش موج زاگرس،   «صادق خلیلیان» عصر جمعه در خصوص حادثه تروریستی ایذه بیان کرد: دو روز گذشته واقعه تلخی در شهرستان ایذه به وقوع پیوست که در آن هفت نفر از هم‌استانی‌های عزیزمان به شهادت رسیدند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در این واقعه عده‌ای با سوء استفاده از هیجان های برخی جوانان و مطالباتشان در میان آن‌ها شروع به تیراندازی کردند و تعدادی از هم‌وطنان را به شهادت رساندند.

وی افزود: بلافاصله پس از این واقعه دستگیری ضاربان در دستورکار مقام های انتظامی و امنیتی قرار گرفت و تا این لحظه تعدادی از افرادی که در این اقدام دست داشته اند، دستگیر شدند.

خلیلیان گفت: یک نفر از ضاربان قصد داشت خود را از مرز یکی از استان‌های شمال غربی به کشورهای اروپایی برساند که در همان لحظات ابتدایی دستگیر شد و از مقام های انتظامی و قضایی درخواست کردیم تا او را به خوزستان ارجاع دهند.

استاندار خوزستان افزود: این جنایات در درون کشور رخ داد اما سردمداران آن در خارج از مرزها هستند.

در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی دو موتور سوار در مرکز شهر رخ داد، هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزو شهدای این حادثه تروریستی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.