کد خبر : 1417
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

جنگ نرم فرهنگی، یکی از مهم‌ترین صف بندی ها و جنگ تمدن ها

جنگ نرم فرهنگی،  یکی از مهم‌ترین صف بندی ها و جنگ تمدن ها
نماینده ولی فقیه در خوزستان تبدیل منکر به ارزش و معروف به ضد ارزش را از تلاش های دشمن برشمرد و ادامه داد: افزایش سن ازدواج، فرزندآوری، پوشش، عفت بانوان از نمونه های این تلاش ها هستند.
به گزارش موج زاگرس ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز اظهار کرد: یکی از نکاتی که خداوند به انسان گوشزد می کند، این است که به بازماندگان خود نگاه کرده و عبرت بگیریم.

وی با اشاره به اینکه امروزه یکی از مهم‌ترین صف بندی ها و جنگ تمدن ها، جنگ نرم فرهنگی است، ادامه داد: در جنگ فرقی نمی کند ‌که سخت یا فرهنگی باشد، شناخت عرصه تلاش دشمن مهم است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان که شناخت نقشه جامع فرهنگی بسیار مهم است‌ و بدون این نقشه حداقل کم اثر خواهد بود، افزود: یکی از موضوع های که غرب در جنگ نرم خود برنامه ریزی می کند، مساله پوشش، آرایش و عفاف بانوان است.
امام جمعه اهواز پوشش ظاهری را از آشکارترین نشانه های نشان نفوذ فرهنگی اسلام یا غرب در جامعه معرفی کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در مناسبت های مذهبی حضور دارند و در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه نیز تیر خلاص را به استکبار جهانی زدند.

 

موسوی‌فرد با اشاره به اینکه مردم اگر در صحنه ها حضور دارند به معنای رضایت از عملکرد ما نیست، ادامه داد: گله مندی مردم سبب نمی شود که در صحنه هایی که باید حضور داشتند، حاضر نشوند.
وی با تأکید بر راه‌اندازی شبکه جهانی زنان مسلمان برای حفظ عفت و پاکدامنی، عنوان کرد: دشمن ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر را به واسطه موضوع زن ایجاد کرده‌اند، ما هم باید میدان مبارزه را به میدانی جهانی تبدیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تبدیل منکر به ارزش و معروف به ضد ارزش را از تلاش های دشمن برشمرد و ادامه داد: افزایش سن ازدواج، فرزندآوری، پوشش، عفت بانوان از نمونه های این تلاش ها هستند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مردم با وجود اعتراض اما وقتی دیدند دشمن از این حضور سوء استفاده می کند، صف بندی خود را جدا کردند، خاطرنشان کرد: از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی تشکر می کنیم و مردم هم حضور پر شوری در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه داشتند اما مماشات با جریان فتنه دیگر کافی و برخورد باید قاطع باشد.

 

موسوی‌فرد عنوان کرد: مسئولان هر کاری که می‌کنند و موفقیت هایی که در حوزه های مختلف به دست می آورند، باید به مردم اطلاع رسانی کنند تا آنها نیز متوجه شوند نظام در حال خدمت رسانی است.
وی تأکید کرد: بخش قابل توجهی از جوانان قبل از انقلاب اسلامی نبوده اند، دستاوردهای انقلاب را ندیده اند و نتوانستیم به آنها نشان بدهیم. مسئولان با مردم صحبت و اقدامات و خدمات انجام شده را تبیین کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.