کد خبر : 6057
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۵۶

خبرنگار: احسان سبزی زاده

حوادث جاده‌ای در شهرستان گتوند یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

حوادث جاده‌ای در شهرستان گتوند یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
حوادث جاده‌ای در شهرستان گتوند یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
عارف شرهانی اصل در گفت وگو با خبرنگار موج زاگرس خوزستان گفت: ساعت:۱۸:۲۴ روز سه شنبه بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی تیبا در *روستای شهید محمدی بخش عقیلی* راکب موتور سیکلت مصدوم که توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان کارون گتوند انتقال داده شد.

*وی ادامه داد در حادثه ای دیگرساعت:۱۹:۱۵ بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با پژو در روستای بدیل بخش عقیلی راکب موتور سیکلت یک نوجوان ۱۸ ساله از روستای مُندِنی جان‌خود را از دست داد.*

 

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان  در پایان گفت:ساعت۲۰:۲۱ بر اثر تصادف بین دوموتورسیکلت در شهر گتوند هر دو راکب موتور سیکلت مصدوم که توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان کارون گتوند اعزام شدند.

 

به گزارش موج زاگرس ؛‌تعریض و ایمن‌سازی جاده‌های شهرستان گتوند یکی از مهمترین مطالبات شهروندان از مسئولان شهرستان و استان است و دستگاه‌های متولی به ویژه اداره کل راه و شهرسازی و همچنین راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان باید پاسخگوی این مطالبات باشند.از فرماندار محترم شهرستان گتوند خواهشمندیم این مطالبه را بطور مستمر از مدیران استانی پیگیری کنند. تا مردم شهرستان گتوند بیش از این به لحاظ عدم داشتن جاده استاندار و مناسب عزیزان خود را از دست ندهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.