کد خبر : 1388
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

امام جمعه اهواز عنوان کرد:

خوزستان سرشار از منابع نفتی گازی و کشاورزی/اولویت با تامین نیازهای مردم خوزستان

خوزستان سرشار از منابع نفتی گازی و  کشاورزی/اولویت با تامین نیازهای مردم خوزستان
امام جمعه اهواز به مقوله جهاد تبیین پرداخت و گفت: باید دستاوردهای قبل و بعداز انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف تبیین شوند، احداث کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلف، توسعه شهری و روستایی بخشی از این دستاوردها هستند.
به گزارش موج زاگرس، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در اجتماع بزرگ عشایر شهرستان هویزه در مسجد موسی بن جعفر(ع) این شهرستان، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس مردم هویزه در خط مقدم بودند. مردم و عشایر جان خود را برای اسلام تقدیم کردند و این‌ها از افتخارات استان خوزستان می‌باشند.

وی افزود: این برگ زرینی از عزیزان عشایر است که شما تقدیم اسلام کردید تا ایران اسلامی از آسیب‌ها محفوظ بماند.

موسوی‌فرد با بیان اینکه مأموریت انسان پیدا کردن راه لقای به خداوند متعال است، عنوان کرد: تنها یک مسیر دارد و آن «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ کُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ»، با همراهی پیامبر و آل پیامبر(ص) می‌شود به این مقام راه پیدا کرد.

وی با اشاره به این‌که عاقبت به خیری خیلی مهم است، افزود: براساس آیه قرآنی «تَوَفَّنِی مُسْلِماً وَ أَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ»، انسان سعی کند که همیشه مسلمان و مؤمن از دنیا برود.

امام جمعه اهواز با اشاره به حضور مردم در صحنه‌ها، بیان کرد: مردم در همه صحنه‌ها و هر کجا که احساس کردند انقلاب اسلامی مورد هجمه قرار گرفته، وارد عرصه شدند. این حضور دو پیام دارد، یک اینکه در صحنه‌های مختلف پشتیبان نظام خود هستیم و پیام دوم‌ اینکه مسؤولان باید به مردم خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به طمع استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای مستکبر نسبت به ایران اسلامی، عنوان کرد: نمونه‌های افتخار در ایران اسلامی کم نداریم و در جبهه‌های مختلف جوانان این مرز و بوم به پیروزی رسیدند.

وی افزود: تا زمانی که امت اسلامی در رگ‌های خود خون جاری دارند در برابر تمامی هجمه‌های دشمن ایستادگی خواهد کرد.

امام جمعه اهواز به مقوله جهاد تبیین پرداخت و گفت: باید دستاوردهای قبل و بعداز انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف تبیین شوند. احداث کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلف، توسعه شهری و روستایی بخشی از این دستاوردها هستند.

وی در پاسخ به دغدغه‌های مطرح شده از سوی مردم، افزود: چندین نوبت به رئیس جمهور عرض کردم که خوزستان که سرشار از منابع نفتی گازی و کشاوزی هست و اول باید مردم خود را تأمین ‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.