کد خبر : 3367
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دزفول:

دزفول دارای بیش از ۳۷۰ هزار هکتار اراضی ملی و دولتی است

دزفول دارای بیش از ۳۷۰ هزار هکتار اراضی ملی و دولتی است

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دزفول گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۴۳ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان دزفول از دست متصرفان بازپس گرفته شده است.

به گزارش موج زاگرس،  محمد شفیعی زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال پیگیری‌های مستمر واحد حقوقی و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی دزفول روز گذشته در راستای اجرای دستور قضایی، ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی واقع در بخش سردشت شهرستان دزفول با همکاری پاسگاه انتظامی سردشت رفع تصرف شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۴۳ هزار مترمربع از اراضی شهرستان دزفول از دست متصرفان خلع ید شده است ضمن اینکه دو پرونده دیگر نیز درحال پیگیری قانونی است که پیش بینی می‌شود تا پایان این ماه رفع تصرف شوند.

شفیعی زاده گفت: بدون شک تسریع در روند تعیین تکلیف پرونده‌های زمین خواری و بازپس گیری اراضی ملی در شهرستان دزفول حاصل همکاری مجدانه مجموعه دستگاه قضا است که جای قدردانی دارد‌.

وی یادآور شد: شهرستان دزفول دارای بیش از ۳۷۰ هزار هکتار اراضی ملی و دولتی است که مسئولیت حفظ، حراست و تثبیت مالکیت آنها بر عهده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.