کد خبر : 3813
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۶

مجمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام علي (عليه السلام)اهواز:

دولت سوئد عذرخواهی کند و با تحریم، مجازات شود

دولت سوئد عذرخواهی کند و با تحریم، مجازات شود
مجمع بسيجيان ناحیه مقاومت بسیج امام علي(عليه السلام)اهواز در بیانیه‌ای با محکومیت آتش‌زدن قرآن در سوئد، خواستار طرح شکایت دولت در محافل حقوقی بین‌المللی و سازمان ملل علیه سوئد شد.

به گزارش موج زاگرس،   این بیانیه خاطرنشان کرده است: بار دیگر اقدام رذیلانه و توهین‌آمیز عده‌ای مزدور و عوامل شیطانی سرویس‌های جاسوسی غرب، با حمایت دولت منحوس سوئد، بستر و شرایط لازم برای هتک مقدسات امت اسلامی را فراهم ساخت. سکوت دولت‌های اروپایی و دستاویز قراردادن شعار دروغین آزادی بیان و ژست فریبکارانه این کشورها، یک موضوع نخ‌نماشده و کهنه است که هیچ عقل سلیم و انسان فکور و هوشمندی آن را باور نمی‌کند.

مجمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام)اهواز کرد: این اقدامات به دنبال اظهارات و مکتوبات و آثار هنری سخیف منتشره در کتاب‌ها و رسانه‌های کشورهای غربی طی سال‌های گذشته به بهانه آزادی بیان، حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد؛ چه آنان که پدید آورندگان این آثار اهانت‌بار، سست و ضدارزشی هستند و چه حامیان و مدعیان آزادی بیان و چه جمعیت انبوه بی‌تفاوت و تسلیم این فضای تاریک و مشمئزکننده که به راحتی و مسامحه این همه بی‌حرمتی، حق‌کشی، کینه‌توزی و سقوط اخلاقی را تحمل می‌کنند و با سکوت خود، آنان را همراهی و حتی پاداش می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.