کد خبر : 6086
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

خبرنگار: احسان سبزی زاده

بیانیه تقدیر کاندیدای نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند/تبریک به منتخب و تقدیر از مردم

بیانیه تقدیر کاندیدای نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند/تبریک به منتخب و تقدیر از مردم
یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شوشتر و گتوند، با صدور بیانیه ای،ضمن تبریک به منتخب مردم،از مردم حوزه انتخابیه خود تقدیر و تشکر کرد.

موج زاگرس خوزستان: مردم شریف و قهرمان شهرستان های شوشتر، گتوند وحومه حضور پرشور و غرور انگیز شما در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ توطئه دشمنان را خنثی نمود و برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات شهرمان ثبت گردید. مطمئناً مشارکت حداکثری شما باعث امنیت و اقتدار کشورمان خواهد شد.

لذا اینجانب به رسم ادب و احترام، از شما برادران و خواهران ارجمند علی الخصوص جوانان پرشور، دوست داشتنی و میهن دوست قدردانی می نمایم و این پیروزی بزرگ را به همشهریان عزیز و همچنین منتخب حوزه انتخابیه جناب حجه الاسلام و المسلمین *سید محمد سادات ابراهیمی* تبریک عرض می نمایم و آمادگی خود و حامیان را جهت همکاری با ایشان در راستای خدمتگزاری به همشهریان ارجمند را اعلام می نمایم.

ابراهیم شیخی، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.